Milyen feladatok várnak rád:
- A beszerző adminisztratív támogatása
- Új termékek belistázása
- Saját importcikkek kiválasztásával, megrendelésével kapcsolatos teljes körű ügyintézés
- Ár-összehasonlítások készítése a döntéshozatalhoz, árváltozások rendszerben való rögzítése
- Szállítói dokumentációk adminisztrációja, a döntéshozatalhoz szükséges manuális előkészítési munkák bonyolítása
- Akciós kiadványokkal és egyéb akciós aktivitásokkal kapcsolatos adminisztráció
- Reklamációkezelés, státuszkarbantartás
- Szoros kapcsolattartás az áruházakkal, társosztályokkal és a szállítókkal
- Teljes körű szállítói és áruházi levelezés kezelése
Amit elvárunk:
- Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel (gazdasági vagy kereskedelmi területen)
- Legyen legalább 1 éves munkatapasztalatod
- Rendelkezz erős multitasking képességgel
- Magabiztosan kezeld a táblázatkezelő programot
- Kommunikálj középfokon angolul
- Legyél önálló és talpraesett, ugyanakkor aktív a csapatmunkában
Előny:
- Adminisztrációs, beszerzési vagy kereskedelmi területen szerzett tapasztalat
- SAP vállalatirányítási rendszer ismeret
Miért jó nálunk dolgozni?
- Stabil, megbízható, magyar vállalat vagyunk
- Családias a légkör, és segítőkészek a kollégák – egy közösséget alkotunk
- Változatos, kihívásokkal teli, kreatív feladatok várnak
- Személyes és szakmai fejlődési lehetőség vár
- Szerethető munkahely vagyunk
- Employee Assistance programmal támogatunk