Debreceni BPO partnerünkhöz keresünk Tréning- és minőségbiztosítási specialista kollégát onsite, hibrid vagy remote munkavégzéssel.
A vállalati és ügyféloldali szolgáltatási tréninganyagok kezelése és naprakészen tartása
Tréningek megtartása személyesen és online, a szolgáltatásnyújtási csapat minden tagja számára
A csapattagok folyamatos szakmai fejlődésének támogatása és nyomon követése
Új belépők betanításának megtervezése, ütemezése és lebonyolítása belső és külső érintettek számára
Eljárási, technikai és információs dokumentációk felhasználása a tréningek és tudásmegosztás hatékonyságának növelésére
Ügyfélinterakciók (hívások, chatek, e-mailek) értékelése kulcselemek mentén: szkriptkövetés, termékismeret, szolgáltatási színvonal, kommunikációs stílus, kifogáskezelés, hatékonyság
Minőségbiztosítási folyamatok vezetése: kontaktmonitorozás, értékelés, kalibrálás
Minőségi és teljesítménytrendek elemzése, fejlesztési javaslatok megfogalmazása
Tréningprogramok fejlesztése és bevezetése, valamint az ügyféloldali tanúsítási folyamatok támogatása