Business Administration Specialist (Szeged)

Business Administration Specialist (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

Business Administration Specialist

Leírás

Szegedi lokációval rendelkező, informatikai szolgáltatást nyújtó partnerünk megbízásából keresünk munkatársat, Business Administration Specialist pozícióba.

Business Administration Specialist

Feladatok

  • Ügyvezető támogatása: szerződések és ajánlati dokumentációk felülvizsgálata/kezelése, szerződéses struktúrák elemzése és átlátása, üzleti elemzések és kimutatások készítése döntéshozatalhoz.
  • Folyamatfejlesztés és adminisztráció: belső szabályzatok, vállalatirányítási folyamatok kialakítása és optimalizálása, jogszabályi megfelelés biztosítása.
  • Back Office koordináció: 8-9 fős csapat (irodai adminisztráció, IT, pénzügy) munkájának segítése, hatékonyságuk növelése, megfelelő információáramlás biztosítása a területek között.
  • Irodai infrastruktúra menedzselése: irodai asszisztensek munkájának szervezése, beszerzések, IT és operatív működés biztosítása, telephelyek koordinációja.
  • Compliance és tanúsítványok: ISO, TISAX megfelelőség fenntartása, auditok támogatása.


Elvárások

  • Erős analitikai készség, adatvezérelt gondolkodás.
  • Felsőfokú végzettség üzleti adminisztráció, pénzügy vagy menedzsment területen.
  • Magas szintű Excel-tudás.
  • Outlook, SharePoint magabiztos ismerete, beleértve a csoportok és site-ok működését, a dokumentumok rendszerezését.
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német előny).
  • Precíz, szervezett munkavégzés, problémamegoldó szemlélet.


Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős jogviszony.
  • Magánegészségügyi ellátás.
  • Home office lehetősége (hibrid munkavégzés).
  • Képzések, tréningek céges támogatással.
  • Céges autó lehetősége (senioritás függvényében).
  • Egy támogató, összetartó csapat és családbarát munkahely.

Munkavégzés helye

Szeged

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok