Szegedi lokációval rendelkező, informatikai szolgáltatást nyújtó partnerünk megbízásából keresünk munkatársat, Business Administration Specialist pozícióba.
Business Administration Specialist
Feladatok
Ügyvezető támogatása: szerződések és ajánlati dokumentációk felülvizsgálata/kezelése, szerződéses struktúrák elemzése és átlátása, üzleti elemzések és kimutatások készítése döntéshozatalhoz.
Folyamatfejlesztés és adminisztráció: belső szabályzatok, vállalatirányítási folyamatok kialakítása és optimalizálása, jogszabályi megfelelés biztosítása.
Back Office koordináció: 8-9 fős csapat (irodai adminisztráció, IT, pénzügy) munkájának segítése, hatékonyságuk növelése, megfelelő információáramlás biztosítása a területek között.
Irodai infrastruktúra menedzselése: irodai asszisztensek munkájának szervezése, beszerzések, IT és operatív működés biztosítása, telephelyek koordinációja.
Compliance és tanúsítványok: ISO, TISAX megfelelőség fenntartása, auditok támogatása.
Elvárások
Erős analitikai készség, adatvezérelt gondolkodás.
Felsőfokú végzettség üzleti adminisztráció, pénzügy vagy menedzsment területen.
Magas szintű Excel-tudás.
Outlook, SharePoint magabiztos ismerete, beleértve a csoportok és site-ok működését, a dokumentumok rendszerezését.
Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német előny).
Precíz, szervezett munkavégzés, problémamegoldó szemlélet.
Amit kínálunk
Teljes munkaidős jogviszony.
Magánegészségügyi ellátás.
Home office lehetősége (hibrid munkavégzés).
Képzések, tréningek céges támogatással.
Céges autó lehetősége (senioritás függvényében).
Egy támogató, összetartó csapat és családbarát munkahely.