Téged keresünk, ha még legalább 1 év jogviszonyod van és szeretnél a kollégánk lenni. Miért jó ez neked és nekünk is? Egyszerű: ez a valós üzleti élet és a hely, ahol új dolgokat lehet tanulni; elég bátornak lenni, hogy megszólaljunk, kérdezzünk, hogy megkeressünk másokat információgyűjtés és átadás érdekében. Meg kell, hogy megértsük a problémákat, riportokat készítsünk és egyéb ad-hoc eseményeket szervezzünk. Az ideális jelölt képes önállóan dolgozni professzionális segítséggel, problémamegoldásra képes és fel tudja tenni a megfelelő kérdéseket. Üzletmenet-folytonossági területen való tapasztalathiány nem probléma, minden megtanulható ha lelkes, pontos és fegyelmezett vagy. Jelentkezz még ma és csatlakozz egy nagyon jó hangulatú csapathoz.
Feladatok:
- Üzletmenet-folytonossági rendszer dokumentumok (BCM) karbantartása
- Üzletmenet-folytonossági terv frissítésének vagy akár tervezésének támogatása
- Meeting-ek szervezése, jegyzőkönyv írása
- Bejövő kérdések kezelése
- Levelező lista karbantartása
- Kapcsolattartás
- Üzletmenet-folytonossági menedzser támogatása a mindennapi feladatokban
- Kollégák tevékenységének nyomon követése, ellenőrzése
|
If you have…
- Nappali tagozatos, aktív hallgatói jogviszony
- Képes beszélni, kérdezni és válaszolni
- Saját munkáját megetervezni
- Hatékony időbeosztás
- Projekt menedzsment felőli megközelítés – feladatok, felelősök, határidők, függőségek
- Pár hónap (2-3) irodai munkatapasztalat
- Microsoft Office vagy hasonló program ismerete (e-mailezés, naptár használata)
- MS Word, PowerPoint, Excel középfokú ismerete
- Folyékony angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Előny:
- Excel macro programozás és
- MS sharepoint ismerek
- MS powerpoint-on kívüli más prezentációs ismeretek
- Bármilyen elméleti tudás az üzletmenet-folytonossággal, vészhelyzettel, krízis menedzsmenttel kapcsolatban
|
|