Feladatok
- Ágazat pénzügyi folyamatainak támogatása (számlázás előkészítése, elhatárolások)
- Vezetők támogatása pénzügyi tervezésben
- Szerződések írása, nyomon követése
- Demand management – kapcsolattartás vezetőkkel, HR-rel, német partnerekkel
- Resource management – új munkaerő igények, munkaerő pótlások koordinálása
- Angol és német nyelvű megbeszéléseken való részvétel, illetve megbeszélések vezetése
- Prezentációk készítése
- Rendszeres és ad hoc riportok készítése (excel)
- Adminisztratív tevékenységek
- Adatgyűjtés
- Projektek támogatása
|
If you have…
- Minimum középfokú végzettség, gazdasági, pénzügyi szakirányú felsőfokú végzettség előny
- Minimum középfokú aktív angol és német nyelvtudás
- Haladó Office ismeretek (excel, power point)
Személyiség:
- Jó kommunikációs készség
- Nyitott, proaktív személyiség
- Önálló, precíz munkavégzés
- Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat előny
- Csapatjátékos
|
|