Contact center specialista gyakornok (Budapest)

Contact center specialista gyakornok (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

Az UniCredit Bank Hungary Zrt. a Közép- és Kelet-Európában legnagyobb és leginkább diverzifikált, mintegy 2500 fiókból álló nemzetközi bankhálózatot működtető UniCredit magyarországi tagja. Most Te is csatlakozhatsz hozzájuk! Támogató környezet és fejlődési lehetőség vár! A már ott dolgozó diák gyakornokok biztosan segíteni és inspirálni fognak, hogy Te is megtaláld a helyed!

Contact center specialista gyakornok

Feladatok

  • Bejövő hívások kezelése, telefonon érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása
  • Információ szolgáltatása telefonon keresztül a bank termékeiről és szolgáltatásairól
  • Számlához és Bankkártyához kapcsolódó ügyfélmegbízások, tranzakciók lebonyolítása telefonon keresztül
  • Ügyfelek segítése a digitális banki termékek, szolgáltatások megismerésében, használatában

Elvárások

  • Aktív vagy passzív, nappali tagozatos hallgatói jogviszony  
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Ügyfélorientált gondolkodásod jó problémamegoldó képesség
  • A banki digitális újdonságok, fejlesztések iránti érdeklődés

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig, 8:00-17:00 között végezhető diákmunka
  • Heti 20 óra vállalása

Amit kínálunk

  • 1900 Ft/óra bruttó órabér
  • Hosszú távú diákmunka
  • Nemzetközi banki környezetben szerezhető tapasztalat
  • Szakmai gyakorlat leigazolása

Munkavégzés helye

Budapest XIII.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok