Hitel- és pénzügyi adminisztratív támogatás a telephelyek számára
Számlák nyomon követése: fennálló tartozások azonosításához
Tartozások vagy számlák történeti adatainak vizsgálata
Beszedések biztosítása (emlékeztető hívások, emailek kiküldése)
Kiigazítások feldolgozása és dokumentálása (leírások, átutalások, visszafizetések)
Számlázási és ügyfélhitel - problémák megoldása
Pénztárbizonylatok postázása, feldolgozása, egyeztetése
Fiókállapot-rekordok frissítése
Belső jelentések készítése
Tanulmányok és végzettségek:
Pénzügyi / számviteli / közgazdasági szakirányú középiskolai bizonyítvány
Szakmai tapasztalat:
Hasonló munkakörben szerzett 1-3 éves tapasztalat (Credit vagy AR)
Technológiai tudás:
MS Office alkalmazások használatában való jártasság
Nyelvtudás:
Angol és francia nyelvismeret (szóban és írásban középszinten)
Személyes készségek/kompetenciák:
Kiváló kommunikációs készség
Jó analitikai készség
Proaktív személyiség
Pontosság, megbízhatóság
Székesfehérvár