részvétel a CRM menedzser irányításával a vállalati ügyfélkapcsolati stratégia (CRM) megtervezésében és kialakításában, a társosztályokkal együttműködve, az ügyfél lojalitás, ügyfélmegtartás és keresztértékesítés növelése érdekében
a CRM stratégia kialakításának támogatása az ügyfél adatbázis elemzésével, szegmentációk készítésével
a belső ügyfél adatbázis szegmentációjának kidolgozása a CRM menedzser irányításával és szegmensenkénti akciótervek nyomon követése
a CRM kampányok hatékonyságának elemzése, nyomon követése
költséghatékonyság biztosítása az eredmények folyamatos monitorozásával
részvétel az új termékek kialakításában, fejlesztésében
az ügyfélszolgálati és marketing terület támogatása ügyfélelemzésekkel, a hatékonyabb kommunikáció és magas fokú ügyfélkiszolgálás érdekében
Téged keresünk, ha…
felsőfokú végzettséggel rendelkezel
hasonló munkakörben szerzett minimum 1-3 éves tapasztalatod van (leginkább adatbányászat, elemzés, esetleg kontrolling területén)
ismered az Excel alapfüggvényeit
jártas vagy az adatbázis alkalmazások terén
szívesen töltöd az időd lekérdezések készítésével
az angol nyelvet társalgási szinten használod
strukturált, analitikus gondolkodásmód jellemez
gyakran motoszkál benned a szakmai kíváncsiság
pontosan és önállóan tudsz dolgozni
magasfokú a problémamegoldó készséged
jó csapatjátékos vagy
Előnyként vesszük, ha…
ismered a CRM szoftvereket
rendelkezel francia nyelvtudással valamint
pénzintézetnél szerzett tapasztalattal
Miért jó nálunk dolgozni? Mert,…
jó hangulatú, fiatal, lendületes csapat tagja lehetsz