Részt veszel az RTL+ streaming platform ügyfélkommunikációjának felépítésében
Első kézből megismered majd, hogy működik a gyakorlatban egy CRM rendszer
Elsősorban emailek, push notification-ök és inapp üzenet elkészítését támogatod majd (a kampányok beállításától, a szövegezésen át egészen a visszamérésig)
Munkád során megtanulod majd, hogy milyen adatok alapján szegmentáljuk az ügyfeleket és hogy építünk fel customer journey alapú kommunikációt
Részt veszel majd a kampányok elemzésében, így elsajátíthatod az adat alapú gondolkodás alapjait
Nagyobb volumenű fejlesztési projekteket is támogatni fogsz
Elvárások
Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
Erős érdeklődés a digitális marketing iránt, marketing szakirányú tanulmányok
Alapvető analitikai szemlélet és affinitás az adatok elemzéséhez
Alapfokú érdeklődés a sport marketing és labdarúgás iránt preferált
Érdeklődés a marketing technológiai eszközök, fejlesztések iránt
Kiváló írásbeli kommunikációs készség
Középfokú angol nyelvtudás
Munkaidő
Heti min. 30 óra vállalása
Beosztás 1 hónapra előre egyeztetve
Amit kínálunk
Bruttó 2005 Ft/óra bérezés
Betanulás után home office lehetőség
Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Gyakorlati tapasztalat a digitális marketing területén