Customer Care (Törökbálint)

Customer Care (Törökbálint)
Jelentkezem az állásra ›

Customer Care

Leírás

Szeretnél egy nemzetközi háttérrel rendelkező, innovatív cégnél dolgozni, ahol nem csupán adatrögzítés vár rád, hanem valódi kihívások?

Csatlakozz partnercégünk csapatához Törökbálinton ügyfélszolgálati munkakörbe, 2,5 éves határozott időre!

Customer Care

Feladatok

  • Megrendelések kezelése, visszaigazolása, nyomon követése SAP rendszerben
  • Árajánlatok készítése, árak és kedvezmények kezelése
  • Kapcsolattartás vevőkkel a rendelések státuszáról, szállítási határidőkről
  • Speciális ügyek (pl. konszignáció, keretmegrendelés) kezelése
  • Reklamációk koordinálása, számlázási feladatok ellátása
  • Értékesítési csoport munkájának támogatása, együttműködés más osztályokkal


Elvárások

  • Minimum 2-3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • SAP és MS Office ismeret
  • Középszintű angol nyelvtudás
  • Precizitás, önállóság, rendszerszemlélet
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Nyitott, barátságos, megbízható személyiség


Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag: cafetéria, munkába járás támogatása, egészségügyi szűrés, betegnap kompenzáció
  • Törvényen felüli extra szabadság (pl. születésnapi, 35 év alatt plusz nap)
  • Rugalmas munkaidő
  • Ergonomikus, modern irodai környezet
  • Nem call center jellegű, hanem változatos, kihívást jelentő feladatkör

 

Munkavégzés helye

Törökbálint

 

Törökbálint

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok