Customer Quality Engineer (Budapest)

Customer Quality Engineer (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Partnerünk vezető nemzetközi fejlesztő és gyártó, modern hajtáslánc-technológiák terén. Okos rendszermegoldásokat és alkatrészeket kínálnak elektromos, hibrid és belső égésű hajtásláncokhoz, ezáltal tisztává, hatékonnyá és megfizethetővé téve a mobilitást. A termékskála elektromos hajtásláncrendszereket, elektronikus vezérlőegységeket, érzékelőket és aktuátorokat, valamint kipufogógáz-kezelési megoldásokat foglal magában.

Customer Quality Engineer

Feladatok

Vevői minőségbiztosítási mérnökként fő feladatod a vevői oldalon felmerüő problémák kezelése és ezek kommunikálása lesz a vevő és a termelés felé. Így feladatod lesz a:

  • Panaszok kivizsgálásának koordinálása
  • Hiba meghatározása együttműködésben más osztályokkal
  • Korrekciós intézkedések végrehajtása, az intézkedések állapotának monitorozása
  • Vevői auditok szervezése (előkészítés és koordináció)
  • Jelentések és elemzések készítése

Követelmények

Az ideális jelölt rendelkezik:

  • Műszaki felsőfokú végzettséggel
  • Quality területen szerzett tapasztalattal
  • Aktív, magabiztos angol nyelvtudással
  • Quality eszközök ismeretével (8D, FMEA, Control Plan, PPAP stb.)
  • MS Office felhasználói szintű ismeretével
  • Jó problémamegoldó és kommunikációs készséggel
  • Proaktív személyiséggel

Amit kínálunk

Amit a partnerünk kínál

  • Versenyképes fizetés
  • Cafeteria (br. 48.000 Ft/hó)
  • Bejárási támogatás (tömegközlekedéssel 100% / autóval 24 Ft/km)
  • Éves bónusz
  • Képzések, fejlődési lehetőség
  • Home office lehetőség, kötetlen munkaidő
  • Gyümölcsnap, korlátlan kávé és tea fogyasztás
  • Családbarát munkahely: táboroztatási támogatás, iskolakezdési támogatás
  • Töltőállomások elektromos autókhoz
  • Sportolási lehetőségek, moziestek

Munkavégzés helye

Debrecen

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok