Customer Service Supervisor
Partnerünk világszerte díjnyertes bútorokat, belsőépítészeti és technológiai megoldásokat kínál. A világ egyik legnagyobb bútorgyártójává nőtte ki magát, amely több mint 120 ország piacát szolgálja ki. Ha szeretnél fejlődni, és egy szuper környezetben, támogató csapatban dolgozni, küldd el jelentkezésedet.
Feladatok:
- Vezetőként irányítod és mentorálod az Order Services csapatot
- Biztosítod a megfelelő tudást, technikai szakértelmet a csapat számára
- Vezeted a napi operatív tevékenységek áttekintését (napi csapatértekezlet)
- Figyelemmel kíséred és elemzed a KPI-t
- Támogatod az értékesítési csapatot az új szerződésekben és a projektek bevezetésében
- A logisztikai csapattal együttműködésben megszervezed a szállítást, és biztosítod a megfelelő dokumentációt
- Kapcsolatot tartasz az ügyfelekkel
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Ügyfélszolgálati / ellátási lánc tapasztalat
- Legalább 3 év tapasztalat
- Folyékony angol nyelvtudás
- Jó problémamegoldó készségek
- Kiváló kommunikációs készségek
- Nyitottság 1 év határozott idejű szerződésre
Ajánlatunk:
- Exkluzív munkakörnyezet Óbudán
- Családias hangulat
- Home Office lehetőség (próbaidő alatt 1 nap, 3 hónap után 2 nap)
- Heti gyümölcsnap az irodában
Munkavégzés helye:
Budapest
Jelentkezés módja: