CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER (Supply Chain, Angol – Délutános munkavégzés) (Budapest)

CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER (Supply Chain, Angol – Délutános munkavégzés) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›




Nemzetközi hátterű gyártó vállalat magyarországi Ellátó Központjába keresünk tapasztalattal rendelkező kollégát az alábbi munkakörbe:
 

CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER (Supply Chain, Angol – Délutános munkavégzés)

Feladatok

  • Az adott vevői szegmensben felel a kiváló vevőkapcsolati szolgáltatás és vevői hűség biztosításáért, az értékesítési lehetőségek maximalizálásáért
  • A vevői kapcsolattartó csapat irányítása (8-10 fő)
  • Folyamatfejlesztési javaslatok kidolgozása, napi operáció teljesítményének javítása, a vevői elégedettség fenntartása
  • Professzionális és pozitív kapcsolat kialakítása és fenntartása a vevőkkel (AMEC régió) és az ügyfélkapcsolati vezetőkkel (Key Account Managerekkel)
  • Folyamatfejlesztés céljából rendszeres találkozók, konferencia egyeztetések a külső és belső partnerekkel, hogy meghatározzák a főbb irányvonalakat az üzleti terv elérése érdekében
  • A vevői eszkalációk (szállítási, minőségi, számlázási, kapcsolattartási, stb.) kezelése
  • A vevői követelmények feltérképezése, rendszeres vevői visszajelzések kérése és teljesítményértékelés, KPI felügyelet a folyamatos fejlődés fenntartása érdekében
  • A vevői programok folyamatos fenntartásának biztosítása, a bejövő megrendelések és azok teljesítésének kontrollálása és koordinálása
  • Taktikai és stratégiai irányvonalak meghatározása a pénzügyi célok elérése érdekében
  • Riportok, előrejelzések, prezentációk készítése a helyi és a nemzetközi menedzsment felé
  • Együttműködés a partnerekkel, a globális és a helyi társosztályokkal: Account Management, QA, logisztika, pénzügy, stb.

Elvárások

  • Felsőfokú, gazdasági, logisztikai végzettség
  • Min. 3 év nemzetközi környezetben ellátási lánc (vevői kapcsolattartás, forecast management), területen szerzett tapasztalat
  • Elektronikai gyártásban szerzett tapasztalat előny
  • Min. 2 év vezetői tapasztalat
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • MS Office ismeretek (haladó excel tudás), ERP ismeretek (SAP, …)
  • Dinamikus, terhelhető személyiség
  • Kiemelkedően jó kommunikációs és érdekérvényesítő készség
  • Ügyfélközpontú szemlélet
  • Kiváló szervező és gyors problémamegoldó képesség
  • Analitikus készség
  • People Management

Amit megbízónk nyújt

  • Modern munkakörnyezet
  • Munkaidő: 14:00-22:30
  • Home office lehetőség (heti 2 nap)
  • Versenyképes alapbér+délutáni pótlék
  • Egyéb juttatások: (cafeteria, bónusz, bejárás támogatása, egészségbiztosítás)
  • Szakmai kihívások, széles kapcsolatrendszer kialakítása multinacionális környezetben
  • Lendületes, motiváló, barátias légkör

A munkavégzés helye

Budapest XI. kerület
 

A jelentkezés módja

Várjuk fényképes önéletrajzát a lenti e-mail címre. Kérjük az email tárgyában feltüntetni a pozíció pontos megnevezését: CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER (Supply Chain, Angol – Délutános munkavégzés), Budapest XI. kerület
 

Elérhetőségi adatok

IMPC Personnel Hungária Kft.
Web: www.impc.hu
Nyilvántartási szám: 20158-1/2009-5100-678
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok