Ügyféltámogatás és pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása
Ügyféltartozások kezelése és behajtási folyamatok lebonyolítása
Késedelmes számlák követése és behajtás telefonon és e-mailben
Beérkező kifizetések nyomon követése, információk biztosítása az Árumozgatási Osztály számára
Adminisztrációs feladatok, beleértve a dokumentumok rögzítését, archiválását és riportok készítését
Ügyfélkapcsolatok kezelése, problémák megoldása
Folyamatos fejlesztési kultúra elősegítése
Problémák escalálása a vezető felé
A vállalati ellenőrzési célok betartásának biztosítása
Két éves tapasztalat hasonló pénzügyi vagy adminisztratív pozícióban
Egyetemi végzettség pénzügy, számvitel, közgazdaságtan vagy kereskedelem területén előny
Társalgási szintű angol nyelvtudás
A kifizetések késlekedésének pénzügyi hatásainak megértése
Képesség az önálló munkavégzésre, napi prioritások meghatározása és szervezése
Kiváló problémamegoldó és analitikus gondolkodás
Magabiztos angol nyelvtudás
Jó számítógépes ismeretek, adminisztratív készségek
Székesfehérvár