Értékesítési és ügyfélélmény (NPS) fejlesztése, vásárlói hűség növelésének támogatása
Keresztértékesítés támogatása
Értékesítési KPI-ok monitorozása, előrejelzések és riportok készítése trendadatok alapján
Problémák és betekintések azonosítása adat-elemzés segítségével, megoldások és hipotézisek kidolgozása
Konverziós tölcsérek megértése, nyomon követése és optimalizálása, lehetőségek azonosítása a konverziók és NPS javítására
„Test and target” technológia alkalmazása a weboldal verzióinak tesztelésére a vásárlói élmény és értékesítés növelése érdekében
„Személyre szabás” fejlesztése ügyfélszegmentációs eszközök használatával
Kapcsolatok építése és együttműködés kulcsfontosságú érintettekkel: ajánlatkialakítási és UX-design csapatok, technológiai partnerek, digitális marketing csapatok
Elvárások
A pozíció aktív vagy passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkező jelentkezők számára nyitott
Magabiztos kommunikáció angolul és magyarul, szóban és írásban egyaránt
Magas szintű jártasság Microsoft Office programokban
Kiváló facilitációs készségek megléte, valamint kiemelkedő pontosság és alapos odafigyelés a részletekre
Előnyök
Még legalább 2 félévig fennálló hallgatói státusz
Amit kínálunk
Bruttó 2100 Ft/óra
Lehetőség részben otthoni munkavégzésre
Valódi tapasztalatszerzés a távközlési iparágban
Lehetőség tanulásra egy tapasztalt és profi csapat mellett, a mindennapi munkájuk megfigyelésével
További karrierlehetőségek gyakornoki vagy teljes munkaidős pozíciókban a cégen belül