A digitális marketing koncepciók gyakorlati alkalmazása és tanácsadás a márkaismertség és a vásárlási szándék növelése érdekében
Digitális marketing eszközök és platformok használata, hogy az üzenetek a legmegfelelőbb időben és csatornán keresztül jussanak el a célközönséghez
Támogatás nyújtása a közönségstratégia megvalósításában
Részvétel a működési hatékonyság mérésében és a folyamatok, valamint képességek auditálásában
Közreműködés a Kifizetett Média (Biddable Media) kiválósági központjának létrehozásában és a stratégiai legjobb gyakorlatok kialakításában
Hatékony kapcsolattartás külső ügynökségekkel és belső csapatokkal, valamint a digitális kampánygyártási folyamatok menedzselésének támogatása
Támogatás a fizetett média kampányok fejlesztésében, azok hatékonyságának elemzésében a digitális marketing stratégia mentén
Részvétel a marketing kampányok digitális csatornákon keresztüli bevezetésében, a meglévő és potenciális ügyfelek eléréséért és az értékesítés növeléséért
Együttműködés a vállalati standardok betartásával a technológiai platformok optimális kihasználásáért és a kulcsfontosságú platformokkal (pl. Facebook, X/Twitter) való kapcsolat menedzseléséért
Elvárások
Aktív vagy 25 év alatti passzív hallgatói jogviszonny marketing, kommunikáció, média, gazdasági vagy informatikai területen
Legalább középszintű angol nyelvtudás
Digitális készségek (Excel, Google Sheets, prezentációk)
Alap social media ismeretek (Facebook, Instagram, LinkedIn)
Előnyök
Canva vagy más grafikai platformok ismerete
Videóvágás alapjai (pl.CapCut)
Social media trendek követése
Alap analitikai és PPC kampány-ismeret
Amit kínálunk
Br. 2400 Ft/óra
Lehetőség részben otthoni munkavégzésre (minimum heti 2 nap irodai jelenlét)
Lehetőség tanulásra egy tapasztalt és profi csapat mellett a mindennapi munkájuk megfigyelésével