Értékesítés támogató munkatárs cseh és angol nyelvtudással (Budapest)

Horgászcikkeket gyártó nemzetközi cég budapesti irodája keres új munkatársat változatos munkakörbe.

Értékesítés támogató munkatárs cseh és angol nyelvtudással (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

A Daiwa-nál fontosnak tartjuk, hogy a horgászatot egy kortól és nemtől független, mindenki számára elérhető és élvezhető szabadidős tevékenységgé, megújuló örömforrássá alakítsuk.

A prémium sportcikkeket gyártó és fejlesztő Daiwa budapesti irodája keres

Értékesítés támogató munkatársat cseh és angol nyelvtudással

Csapatunk új tagjaként feladatod lesz a képviselet vezető és az értékesítők munkájának támogatása kimutatások készítésével, akciók kidolgozásával, valamint a folyamatban lévő ügyek nyomon követésével. Napi szinten cseh és angol nyelven szóban, de főként írásban kapcsolatot tartasz majd az értékesítőkkel, a cég központjával, valamint az ügyfelekkel. Új termékekről, promóciókról, árváltozásokról Te értesíted partnereinket, valamint felmerülő reklamációik kezelése is a feladataid közé tartozik majd. Évente néhány alkalommal üzleti találkozókat illetve kiállításokat szervezel és bonyolítasz le külföldön.

Marketinges feladatok is színesítik majd a munkakörödet, úgymint weboldal tartalmak frissítése, közösségi média oldalak menedzselése, rövid posztok írása és adminisztrátori feladatok ellátása.

Ez a munkakör ügyfélközpontúságot, pontosságot és precízséget igényel. Amennyiben van legalább 2-5 év adminisztratív, kereskedelmi vagy értékesítés támogató munkakörben eltöltött szakmai tapasztalatod és magabiztos cseh és angol nyelvtudással rendelkezel, továbbá az Excel gyakorlott használója vagy és több munkafolyamatot tudsz párhuzamosan kezelni, könnyen boldogulsz majd a feladatokkal.

Kérjük jelentkezz, mert te vagy az ideális jelölt, ha:

  • felsőfokon beszélsz csehül és legalább középfokon angolul;
  • gazdasági vagy kereskedelmi végzettséged van;
  • pár éves kereskedelmi (releváns) tapasztalat előny;
  • cseh értékesítő munkatársaktól és ügyfelektől beérkező telefonhívások és e-mailek kezelésében, fordításában, ügyek megoldásában szívesen vennél részt;
  • szeretsz szervezni, aktívan részt vennél az értékesítési irodák és ügyfelek látogatásainak, valamint termékbemutatók előkészítésében, megszervezésében;
  • az ismétlődő feladatokat is alaposan végzed el, pl. sales dokumentumok karbantartása, akciók kidolgozása
  • a marketinges feladatok inspirálnak és ösztönöz, hogy a kreatív énedet is megmutathatod egy alapvetően adminisztratív munkakörben.
  • jól boldogulsz a MS Excel és PowerPoint programokkal;
  • szívesen vállalsz esetleges külföldi kiküldetéseket;
  • a munkádat igényesen, alaposan látod el és szeretsz új dolgokat tanulni;
  • alapvetően vidám, kommunikatív, segítőkész ember légy.

Szükséges nyelvtudás:

  • Cseh - Felsőfok
  • Angol - Középfok/kommunikációképes szint

Szükséges tapasztalat:

  • 2-5 év szakmai tapasztalat

Amit kínálunk:

  • azonnali munkakezdés
  • kiváló munkakörülmények, modern irodai környezet
  • összetett, változatos munkakör
  • versenyképes fizetés

Munkavégzés helye:

Budapest, 1117 Alíz utca 1. Office Garden irodaház

Amennyiben felkeltettük érdeklődésed és megfelelsz a fent említett elvárásoknak, kérjük, küldd el fényképes önéletrajzodat fizetési igényed megjelölésével!

 

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok