Értékesítési és adminisztrációs asszisztens (Szeged)

Megrendeléskezelés, árajánlatok, ügyfélszolgálat – értékesítési adminisztrátor Szegeden

Értékesítési és adminisztrációs asszisztens (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

A Kollár Pakk Kft. 30 éves múlttal rendelkező sikeres termelő vállalkozás. Cégünk egyedi, speciális csomagolástechnikai megoldásokat kínál ügyfelei részére. 2019-ben épült korszerű üzemünkben tasakokat gyártunk, egyedi igényeknek megfelelő csomagolóanyag fejlesztéssel is foglalkozunk.

Cégünk új munkatársat keres értékesítési és adminisztrációs asszisztens pozícióba.


A leendő kolléga fontos szerepet tölt be a vevői kapcsolattartásban, az ajánlatadás és rendeléskezelés támogatásában, valamint az irodai adminisztrációban.

Feladatok:

  • Beérkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása
  • Megrendelések rögzítése az ügyviteli rendszerben
  • Számlák, szállítólevelek kiállítása
  • Árajánlatok előkészítése
  • Vevői megkeresések kezelése (telefonon és e-mailben)
  • Belföldi kiszállítások koordinálása, egyeztetés fuvarosokkal
  • Üzemvezető és gyártásvezető munkájának támogatása
  • Dokumentumkezelés, archiválás (pl. megrendelők, visszaigazolások)
  • Egyéb irodai adminisztrációs feladatok

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
  • Precíz munkavégzés, jó szervezőkészség
  • Kiváló kommunikáció, ügyfélközpontú hozzáállás
  • Nyitottság új rendszerek megtanulására

Előny:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (pl. ügyfélszolgálat, adminisztráció, értékesítési asszisztens)
  • Alapszintű angol nyelvtudás
  • Fuvarszervezési, logisztikai ismeret

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok