Kezeld és fejleszd az értékesítést a vállalat tulajdonában lévő üzletében;
Építs erős kapcsolatokat a viszonteladókkal és kiskereskedelmi ügyfelekkel az üzleti teljesítmény növelése érdekében;
Hajts végre értékesítési stratégiákat és marketingtevékenységeket az üzleti célokkal összhangban;
Azonosíts új üzleti lehetőségeket, és támogasd a piacbővítési kezdeményezéseket;
Nyújts kiváló ügyfélszolgálati támogatást, biztosítva a magas szintű ügyfél-elégedettséget;
Kövesd nyomon és jelentsd az értékesítési teljesítményt, ügyfél-visszajelzéseket és piaci trendeket;
Készíts rendszeres értékesítési jelentéseket és előrejelzéseket a Microsoft Excel és más Microsoft Office eszközök segítségével;
Dolgozz együtt a marketing, logisztikai és vevőszolgálati csapatokkal az üzleti növekedés támogatása érdekében;
Törekedj az éves értékesítési célkitűzések (KPI-ok) elérésére magas fokú felelősségtudattal és elkötelezettséggel;
Használd a napi működés során az SAP-t és az előírt vállalati rendszert.
Minimum 2–3 év értékesítési és ügyfélszolgálati tapasztalat, előnyösen kiskereskedelmi vagy B2B szektorban;
Magas szintű jártasság a Microsoft Office programcsomag használatában (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
Kerékpáros tapasztalat;
Bizonyított eredményesség az értékesítési célok elérésében vagy túlteljesítésében;
Kiváló interperszonális, tárgyalási és kommunikációs készségek;
Önálló, célorientált hozzáállás és erős elkötelezettség a teljesítménykiválóság iránt;
Tárgyalási szintű magyar és angol nyelvtudás szóban és írásban;
Gyöngyös