Ügyfélmegrendelések és exportfolyamatok teljes körű kezelése ERP és CRM rendszerekben
Ajánlatok előkészítése, ügyfelek támogatása a legmegfelelőbb megoldás kiválasztásában
Szállítmányok szervezése világszerte (futár, légi, közúti, tengeri fuvar)
Exportdokumentáció és számlázás előkészítése, reklamációk kezelése
Szoros együttműködés a hazai és nemzetközi partnerekkel, valamint a belső részlegekkel
Részvétel folyamatfejlesztési és minőségbiztosítási kezdeményezésekben
Kereskedelmi végzettség külkereskedelmi szakirányú továbbképzéssel (előny)
Tapasztalat rendelésfeldolgozás, export vagy tranzakciós szolgáltatások területén
Alapismeretek exportszabályozásról, vámeljárásról és nemzetközi logisztikáról
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban (német nyelvtudás előny)
MS Office 365 magabiztos használata, ERP/CRM rendszerek ismerete előnyt jelent
Precíz, strukturált munkavégzés, ügyfélorientált szemlélet, csapatszellem
Budapest