Partnerünk egy budapesti irodaházba keres facility managert.
Facility manager
Feladatok
Az irodaház teljes üzemeltetésének koordinálása: épületgépészeti, villamos és általános karbantartási feladatok szervezése és felügyelete.
Külső partnerek kezelése: takarító-, biztonsági-, karbantartó- és egyéb alvállalkozók munkájának összehangolása, szerződések és szolgáltatási szintek nyomon követése.
Kis létszámú facility csapat irányítása: a saját csapat támogatásával a külső partnerek, szolgáltatók munkájának napi szintű koordinálása és teljesítményük ellenőrzése.
Karbantartási tervek készítése: megelőző karbantartási ütemezés kidolgozása, végrehajtás felügyelete.
Költségoptimalizálás és költségtervezés: éves üzemeltetési költségvetés elkészítése, kiadások ellenőrzése, megtakarítási lehetőségek feltárása.
Létesítmény biztonságának biztosítása: tűzvédelmi, munkavédelmi, egészségvédelmi előírások betartása és betartatása.
Napi működési problémák kezelése: hibabejelentések fogadása, elhárítás megszervezése, sürgős esetek priorizálása.
Eszköz- és készletgazdálkodás: épületüzemeltetési anyagok, eszközök és berendezések igénylése, készletezésének felügyelete.
Költözések, átrendezések koordinálása: irodai területek kialakítása, kisebb belső átalakítások szervezése.
Kapcsolattartás a bérbeadóval és más belső részlegekkel: adminisztratív feladatok, riportálás, döntéstámogatás.
Irodai komfort biztosítása: klíma, világítás, berendezések és közös területek folyamatos felügyelete, a munkavállalói elégedettség támogatása.
Követelmények
Műszaki végzettség (gépész, villamos, épületgépész előny)
Legalább 3-5 év tapasztalat létesítményüzemeltetésben vagy műszaki területen