Genesys Cloud CX Consultant (REF3641Y) (Budapest)

Genesys Cloud CX Consultant (REF3641Y) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
 

Genesys Cloud CX Consultant (REF3641Y)

A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.  

Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja német egészségbiztosító cégeknek és nemzetközi kereskedelmi ügyfeleinknek a szolgáltatásait támogassuk web elemzéssel és személyre szabott megoldásokkal.

Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

Csatlakozz hozzánk tanácsadóként, és segíts ügyfeleinknek kihozni a legtöbbet a Genesys Cloud CX platformból és mesterséges intelligencia alapú megoldásaikból!

A pozícióról röviden:

Tapasztalt tanácsadót keresünk, aki legalább 2 éves gyakorlati konzulens tapasztalattal rendelkezik a Genesys Cloud CX platformon, és szívesen dolgozik ügyfélprojektekben. Ideális jelöltként otthonosan mozogsz a contact center technológiák világában, és szakértelmeddel támogatod ügyfeleinket az optimális megoldások kialakításában

Feladataid lesznek:

  • Genesys Cloud CX implementáció: Routings, chat- és voicebotok létrehozása, valamint a platform integrációja külső rendszerekkel API-k segítségével.
  • Ügyfél-támogatás: Tanácsadás ügyfeleink számára a Genesys Cloud CX platform optimális használatáról és testreszabásáról.
  • Integrációs projektek: Külső rendszerek (pl. Salesforce, MS Dynamics) integrációja, valamint API-k implementálása.
  • Platform támogatás: Szerep- és ügyfélmenedzsment koncepciók létrehozása, support ticketek kezelése, és a platform hatékony működésének biztosítása.

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődés: Lehetőség, hogy részt vegyél innovatív contact center megoldások kialakításában és optimalizálásában.
  • Nemzetközi projektek: Lehetőség együtt dolgozni különböző iparágak vezető vállalataival.
  • Rugalmas munkavégzés: Modern kollaborációs eszközök használata, többnyire távmunkában.
  • Sokszínű kihívások: Minden projekt új szakmai kihívást és tanulási lehetőséget kínál.

Miért érdemes csatlakozni hozzánk?

Csapatunk tagjaként nemcsak izgalmas projekteken dolgozhatsz, hanem részese lehetsz egy olyan szakmai közösségnek, amely értékeli az ötleteidet és támogatja a fejlődésedet. Ha szeretnéd a tudásodat új szintre emelni, és innovatív technológiákon dolgozni, várjuk jelentkezésedet!

Téged keresünk? Jelentkezz most, és legyél része a jövő contact center megoldásainak!

Elvárásaink:

  • Tapasztalat: Legalább 2 év Genesys Cloud CX platformon szerzett gyakorlati tapasztalat (GCP/GCD tanúsítvány előny).
  • Contact center szakértelem: Tapasztalat ügyfélprojektekben, különösen ügyfélszolgálati, chat- és voicebot megoldások területén.
  • Műszaki ismeretek: Áttekintő tudás VoIP, MS Teams, SBC, AWS, Azure és felhőalapú architektúrák területén.

Nyelvtudás:         

  • Nagyon jó angol nyelvtudás (szóban és írásban).             
  • Jó német nyelvtudás (szóban és írásban).

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok