Genesys Contact Center Consultant (REF3640C) (Budapest)

Genesys Contact Center Consultant (REF3640C) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
 

Genesys Contact Center Consultant (REF3640C)

Genesys  Contact Center Consultant

Csatlakozz hozzánk Genesys Consultant pozícióban, és légy részese ügyfélközpontú, innovatív contact center megoldások kialakításának.

Feladataid

  • Ügyfél-kommunikáció angol nyelven, professzionális, prezentációképes módon
  • Alapvető technikai ismeretek alkalmazása a projektek során
  • Konzultációs feladatok ellátása (pl. követelménykezelés)
  • Bevezetés a contact center domain területébe, majd a Genesys Cloud mélyebb megismerése
  • Részvétel a Genesys Cloud konfigurációjában, közvetlen munkavégzés a platformmal
  • Párhuzamosan 2–3 projektben való aktív részvétel
  • Készenlét eseti utazásokra (pl. drezdai irodába vagy ügyfelekhez)
  • Presales támogatás ügyféldemók formájában

Elvárások

  • Magabiztos, ügyfélközpontú kommunikáció angol nyelven (német nyelv előny)
  • Alapvető technikai tudás
  • Konzultációs készségek, strukturált gondolkodás
  • Nyitottság új ismeretek elsajátítására, különösen a contact center és Genesys Cloud területein
  • Rugalmasság több projekt egyidejű kezelésében
  • Utazási hajlandóság

Előnyt jelent

  • Tapasztalat ügyfél-workshopok vezetésében, koncepciódokumentumok készítésében
  • Alapismeretek AI területen, valamint tapasztalat a prompting használatában

Amit kínálunk

  • Lehetőség, hogy nemzetközi ügyfélkörben, modern contact center technológiákkal dolgozz
  • Közvetlen rálátás a Genesys Cloud világára, gyakorlati tapasztalat a konfigurációban
  • Változatos projektek, agilis csapatmunkában
  • Presales és tanácsadási tapasztalat bővítése

Ha szívesen dolgozol ügyfélközpontú projektekben, és érdekel a Genesys Cloud, várjuk jelentkezésedet!

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok