Genesys Contact Center Consultant (REF4633V) (Budapest)

Genesys Contact Center Consultant (REF4633V) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.

Genesys Contact Center Consultant (REF4633V)

Genesys  Contact Center Consultant

Csatlakozz hozzánk Genesys Consultant pozícióban, és légy részese ügyfélközpontú, innovatív contact center megoldások kialakításának.

Feladataid

  • Ügyfél-kommunikáció angol nyelven, professzionális, prezentációképes módon
  • Alapvető technikai ismeretek alkalmazása a projektek során
  • Konzultációs feladatok ellátása (pl. követelménykezelés)
  • Bevezetés a contact center domain területébe, majd a Genesys Cloud mélyebb megismerése
  • Részvétel a Genesys Cloud konfigurációjában, közvetlen munkavégzés a platformmal
  • Párhuzamosan 2–3 projektben való aktív részvétel
  • Készenlét eseti utazásokra (pl. drezdai irodába vagy ügyfelekhez)
  • Presales támogatás ügyféldemók formájában

Elvárások

  • Magabiztos, ügyfélközpontú kommunikáció angol nyelven (német nyelv előny)
  • Alapvető technikai tudás
  • Konzultációs készségek, strukturált gondolkodás
  • Nyitottság új ismeretek elsajátítására, különösen a contact center és Genesys Cloud területein
  • Rugalmasság több projekt egyidejű kezelésében
  • Utazási hajlandóság

Előnyt jelent

  • Tapasztalat ügyfél-workshopok vezetésében, koncepciódokumentumok készítésében
  • Alapismeretek AI területen, valamint tapasztalat a prompting használatában

Amit kínálunk

  • Lehetőség, hogy nemzetközi ügyfélkörben, modern contact center technológiákkal dolgozz
  • Közvetlen rálátás a Genesys Cloud világára, gyakorlati tapasztalat a konfigurációban
  • Változatos projektek, agilis csapatmunkában
  • Presales és tanácsadási tapasztalat bővítése

Ha szívesen dolgozol ügyfélközpontú projektekben, és érdekel a Genesys Cloud, várjuk jelentkezésedet!

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok