German Speaking HR Administrator (3313) (Pest vármegye)

German Speaking HR Administrator (3313) (Pest vármegye)
Jelentkezem az állásra ›

German Speaking HR Administrator (3313)

Dinamikusan fejlődő nemzetközi partnerünk részére keresünk munkatársat

Feladatok

  • A munkaidő-nyilvántartási folyamatok bevezetésének és átadásának támogatása, együttműködésben a németországi csapatokkal
  • HR jellegű adminisztratív feladatok
  • HR-rel kapcsolatos kérdések kezelése
  • HR-folyamatok dokumentációjának karbantartása és frissítése, fejlesztési lehetőségek azonosítása

Elvárások

  • Alapszakos diploma (HR, közgazdász, gazdaságtudomány, pszichológia, pénzügy)
  • Tárgyalási szintű aktív német nyelvtudás (C1)
  • Középszintű aktív angol nyelvtudás (B2)
  • Pályakezdő vagy 0,5-3 év releváns területen szerzett tapasztalat
  • Precíz, pontos adminisztráció, strukturált szemlélet

Amit kínálunk

  • Juttatási csomag (teljesítmény alapú bónusz, cafeteria)
  • Hibryd munkavégzés, modern irodai környezet
  • Rugalmas munkaidő
  • Nemzetközi vállalati kultúra
  • Folyamatos fejlődési lehetőség, széleskörű fejlesztési programok és tréningek biztosítása

A munkavégzés helye

Pest vármegye

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok