Szívesen lennél olyan csapat tagja, ahol valódi segítséget nyújthatsz a felhasználóknak? Ha szeretsz problémákat megoldani, és értesz az IT-hez, köztünk a helyed!
Milyen feladatokban számítunk rád?
• felhasználói kérések és problémák fogadásában, kezelésében (telefonon, e-mailben, ticket rendszerben)
• IT-eszközök és szoftverek telepítésében, konfigurálásában, karbantartásában
• hálózati és rendszerhibák diagnosztizálásában, alapvető hibaelhárításban
• a felhasználók támogatásában Microsoft Windows és Office környezet esetén
• a rendszergazdákkal és fejlesztőkkel együttműködve, bonyolultabb problémák megoldásában
• IT-dokumentációk készítésében és frissítésében
Téged keresünk, ha:
• van középfokú informatikai végzettséged vagy releváns tapasztalatod
• magabiztosan kommunikálsz és türelmes vagy a felhasználókkal
• ismered a Windows operációs rendszerek működését és alapvető hálózati fogalmakat
• megbízható vagy, precízen és önállóan dolgozol
Előnyt jelent:
• IT Help Desk, vagy ügyfélszolgálati tapasztalat
• alapszintű hardver- és hálózati ismeretek
Amennyiben felkeltettük érdeklődésedet, regisztrálj az IH – Karrier portál weboldalon, és küldd el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat.