HELPDESK MUNKATÁRS (Budapest)

HELPDESK MUNKATÁRS (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

2021. szeptember 1-jén a BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. több évtizedes szakmai hagyományokat megtartva, öt közműcég egyesülésével, az európai városüzemeltetésben széles körben elterjedt és bevált, úgynevezett Stadtwerke-modell szerint megkezdte működését. Az új fővárosi közműcég integrált közszolgáltatási tevékenységei: távfűtés, hulladékgazdálkodás, köztisztaság, kertészet, temetkezés, kéményseprés. Legyél részese a BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. sikereiben, a környezettudatosabb gondolkodás és a fenntartható nagyvárosi élet megvalósításában!

 

Csatlakozz a BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt.

informatikai és rendszerüzemeltetési főosztályához, várjuk jelentkezésedet

HELPDESK MUNKATÁRS

munkakör betöltésére

Kik vagyunk mi?

  • Budapest kiemelten fontos feladatot ellátó közszolgáltató vállalata

Miért gyere hozzánk dolgozni?

  • mert izgalmas, változatos munkakört tölthetsz be, ahol építhetsz a jó problémamegoldó képességedre
  • mert támogatjuk szakmai fejlődésedet, évente oktatáson vehetsz részt
  • mert próbaidő után kimagasló cafeteria-juttatásban részesülhetsz (pl. SZÉP-kártya, óvodai, bölcsődei étkeztetés elszámolása)
  • mert teljesítményalapú ösztönzési rendszer keretében jutalomban részesülhetsz
  • mert támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
  • mert kedvezményes üdülési lehetőséget biztosítunk a Társaság üdülőiben
  • mert kedvezményes céges flottacsomagot vehetsz igénybe mobiltelefon-előfizetésre
  • mert igénybe veheted vállalati üdülőinket

Mit fogsz csinálni?

  • műszaki támogatást nyújtasz felhasználóink számára a különféle rendszerek üzembe helyezésében, telepítésében és karbantartásában, mindezt személyesen, telefonon, vagy elektronikus úton
  • szoftverrel, hardverrel, mobiltelefonokkal, számítógépes perifériákkal és informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos problémákat diagnosztizálsz és oldasz meg, illetve rendszereink folyamatos ellenőrzését végzed azért, hogy azok megfelelően, hiba nélkül üzemeljenek
  • nyilvántartást vezetsz, dokumentálod a napi tevékenységedet, hogy a fontos információk ne vesszenek el
  • felhasználói leírásokat készítesz, belső tudásanyagot fejlesztesz, ahogyan a csapatban mindenki

Mit várunk tőled?

  • rendelkezz minimum középfokú szakirányú végzettséggel
  • ismerd a Windows 10-et vállalati környezetben és alapszinten a MS AD felépítését
  • legyél jártas hálózati nyomtatási megoldásokban
  • hibajegykezelő rendszerben dolgozunk, ezért előny, ha ismered a működését
  • legyél ügyfélközpontú, türelmes és csapatjátékos
  • végezd pontosan és alaposan az adminisztrációt
  • előny, ha szereztél már IT üzemeltetői gyakorlatot
  • előny, ha van B kategóriás jogosítványod
  • előny, ha ismered a MS felhő szolgáltatásokat, MS SC rendszereket, MS Exchange-t, SharePoint-ot, IP telefóniát vagy SAP-t
  • előny, ha hallottál már az ITIL módszertanról

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, hogy fényképes önéletrajzodat bérigény megjelölésével küldd el részünkre.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok