Debreceni partnerünkhöz keresünk HOLLAND nyelvű telefonos technikai ügyfélszolgálati munkatársakat.
Holland nyelvű techikai ügyélszolgálati munkatárs
Feladatok
Ügyfélproblémák kezelése a bejelentéstől a megoldásig.
Hardver/szoftver problémák kutatása, diagnosztizálása, hibaelhárítása és megoldások azonosítása.
Szabványos eljárások betartása a megoldatlan problémák megfelelő belső csapatokhoz történő eszkalálására.
Gyors, megbízható és pontos információ nyújtása az ügyfeleknek, miközben fenntartja a hatékony kommunikációt az ügyfél tempójához és technikai szintjéhez igazodva.
Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos információkkal, a leírásokban vázolt releváns híváskezelési protokollok alkalmazásával.
Felelősség a kapcsolatfelvétel időben történő megoldásáért, miközben minden ügyfélinterakció során fenntartja a legmagasabb minőséget.
Követelmények
Microsoft Office ismeretek
Kiváló együttműködési képesség
Pozitív hozzáállás
Erősen ügyfélközpontú
Kiváló kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt), magabiztos és professzionális holland kommunikáció minden szinten.
Kiváló problémamegoldó képesség
Legalább középiskolai végzettség, vagy azzal egyenértékű, felsőfokú végzettség előny.
Legalább 2 év műszaki támogatói vagy hasonló területen szerzett tapasztalat.
Holland nyelvtudás (beszéd, írás, olvasás, szövegértés).