HR & GA Specialist (Budapest)

HR & GA Specialist (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Dinamikus, nemzetközi Partnerünkhöz keressük lelkes HR & GA specialista kollégát, aki több országot is támogatna, és proaktív munkájával hozzájárul a HR szervezet zökkenőmentes mindennapjaihoz.

A pozíció betöltéséhez fontos a min. 2-3 év tapasztalat HR asszisztencia és/vagy HR adminisztráció területéről, valamint a folyékony angol nyelvtudás.

 

HR & GA Specialist

Feladatok

  • Részvétel a teljes toborzási folyamatban (hirdetések, önéletrajz szűrés, interjúk szervezése, első körös interjúk lebonyolítása).

  • Kapcsolattartás a bérszámfejtéssel és különböző beszállító partnerekkel

  • Napi ad-hoc feladatok, teendők ellátása a helyi munkavállalók tekintetében

  • A szervezeti információk és személyzeti dokumentumok folyamatosan frissen tartása

  • HR rendszerben való adminisztráció, koordináció (felhasználók regisztrációja, beállítások).

  • Onboarding és offboarding folyamatok koordinálása

  • Részvétel képzések és céges események szervezéséhez, hozzájárulva a pozitív munkahelyi légkörhöz.

  • A munkavédelmi feladatok támogatása, biztosítva a biztonságos munkakörnyezetet.

  • Belső kommunikáció támogatása 

Követelmények

Téged keresünk, ha:

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel (HR irányultság előny).

  • 2-3 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel.

  • Magabiztosan beszélsz angolul 

  • Proaktív és önálló vagy, kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel.

  • Jártas vagy az MS Office programokban.

 

Amit kínálunk

Alapbéren túl:

  • Cafeteria 

  • éves bónusz

  • Home office lehetőség

  • Bérlettámogatás

  • Sporttámogatás 

  • Fejlődési lehetőség

  • Jó hangulatú, támogató csapat

 

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok