Gyártópartnerünkhöz keresünk olyan HR-es kollégát, aki magabiztos szakmai tudással és önállóan tudja támogatni a mindennapi munkaügyi és bérszámfejtési feladatokat, a beléptetési-kiléptetési folyamatokat, valamint más HR-adminisztratív teendőket egy dinamikusan fejlődő gyártócégnél.
Partnerünknél valódi lehetőséged van arra, hogy részt vegyél HR-rendszerek kialakításában, formálásában – és ezáltal hosszú távon alakítsd a szervezet működését is.
Főbb feladatok:
Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, változások nyomon követése, munkaszerződések, igazolások készítése
⚖️ Munkajogi megfelelőség biztosítása, kapcsolattartás a könyveléssel és bérszámfejtéssel
TB ügyintézés és kapcsolódó bejelentések kezelése
Bérszámfejtés előkészítése
Munkaidő-nyilvántartások kezelése, munkaidőkeret ismerete
Toborzás támogatása: hirdetések kezelése, előszűrés, interjúk szervezése és lebonyolítása
Teljesítményértékelési rendszer támogatása, értékelési folyamatban való részvétel
HR riportok, kimutatások készítése a vezetőség számára
♂️ Kapcsolattartás a gyártási területekkel, dolgozói kérdések kezelése
Aktív részvétel a HR-folyamatok fejlesztésében, új ötletek, megoldások kezdeményezése
Szeged