HR generalista (Nyergesújfalu)

HR generalista (Nyergesújfalu)
Jelentkezem az állásra ›

A Delego Kft Magyarország egyik meghatározó munkaerő-kölcsönző vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére.Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük töltsd ki a hirdetés alján található JELENTKEZÉS űrlapot.

Közv.. eng. sz.: 680-3/2012-0900

HR generalista
433

Feladatok

  • HR generalista csapat erősítése és támogatása

  • HR területen lévő projektekben való aktív részvétel, HR rendszer kezelésével

  • Munkatársak támogatása az adminisztratív munkákban (vezetők, adminisztrátorok)

  • Saját és kölcsönzött munkavállalókat érintő munkaügyi feladatok ellátása:

    • Munkaszerződések és – módosítások előkészítése, aláírásuk intézése

    • Beléptetési és kiléptetési folyamatok teljeskörű lebonyolítása

    • Áthelyezések, kinevezések előkészítése

  • Teljesítmény-értékelés koordinálása, az értékelés lebonyolításában a vezetők támogatása

  • Fegyelmi ügyek koordinálása

  • Teljesítés igazolások, számlák ellenőrzése, jóváhagyások beszerzése

  • Egyéb adhoc feladatok elvégzése a HR osztályon

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (HR vagy gazdasági területen)

  • Magabiztos Ms Office ismeret

  • Angol nyelvtudás (Jellemzően írásban, de szóban se ijedj meg ha kommunikálnod kell!)

  • A munkakörre történő kiválasztásnál, a végzettség és az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása és személyisége:

    • Az ideális pályázó magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során

    • Problémamegoldó gondolkodásmód jellemzi

    • Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra

    • Kifejezetten vonzza, ha egyszerre több feladatban kell helyt állnia

    • Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatköröket átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani

    • Szorgalma és terhelhetőségénél fogva kifejezetten keresi a megoldandó feladatokat

    • Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni

Amit kínálunk

Szeretsz emberekkel foglalkozni és megoldani a problémájukat? Jól kiigazodsz az excel táblázatokban, az adminisztráció és az angol nyelv sem okoz gondot? Szereted, ha minden felmerülő ügyben részt vállalhatsz és motivál, ha a megoldásokban aktív szerephez jutsz?

Akár rendelkezel hasonló jellegű tapasztalattal, akár csak proaktív és tanulni vágyó pályakezdő vagy, nálunk megkapod a lehetőséget a tanulásra és fejlődésre! 

Amennyiben a fentiekben magadra ismertél à EZ A MUNKA NEKED SZÓL! JELENTKEZZ!

  • FIX alapbér, melyet a tapasztalatoddal arányosan alakítunk

  • Alapbéren felüli juttatások:

    • Cafeteria: br. 480.000 Ft/év

    • Bónusz: 160% - két részletben kerül kifizetésre

      • Alapbéred 60%-a júniusi béreddel egyösszegben.

      • Alapbéred 100%-a decemberben, 13. havi fizetésként.

  • Bejárás támogatás (35 Ft/km akrányban)

  • Irodai munkarend, törzsidővel (8 órás munka, 9:00-15:00 közötti törzsidővel)

  • Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű cégnél

  • Fejlődési lehetőség

  • Nyelvtanulási támogatás

  • Modern, jól felszerelt irodai környezet

Munkavégzés helye

Nyergesújfalu

Nyergesújfalu

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok