A Delego Kft Magyarország egyik meghatározó munkaerő-kölcsönző vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére.Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük töltsd ki a hirdetés alján található JELENTKEZÉS űrlapot.
Közv.. eng. sz.: 680-3/2012-0900
HR generalista csapat erősítése és támogatása
HR területen lévő projektekben való aktív részvétel, HR rendszer kezelésével
Munkatársak támogatása az adminisztratív munkákban (vezetők, adminisztrátorok)
Saját és kölcsönzött munkavállalókat érintő munkaügyi feladatok ellátása:
Munkaszerződések és – módosítások előkészítése, aláírásuk intézése
Beléptetési és kiléptetési folyamatok teljeskörű lebonyolítása
Áthelyezések, kinevezések előkészítése
Teljesítmény-értékelés koordinálása, az értékelés lebonyolításában a vezetők támogatása
Fegyelmi ügyek koordinálása
Teljesítés igazolások, számlák ellenőrzése, jóváhagyások beszerzése
Egyéb adhoc feladatok elvégzése a HR osztályon
Felsőfokú végzettség (HR vagy gazdasági területen)
Magabiztos Ms Office ismeret
Angol nyelvtudás (Jellemzően írásban, de szóban se ijedj meg ha kommunikálnod kell!)
A munkakörre történő kiválasztásnál, a végzettség és az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása és személyisége:
Az ideális pályázó magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során
Problémamegoldó gondolkodásmód jellemzi
Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra
Kifejezetten vonzza, ha egyszerre több feladatban kell helyt állnia
Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatköröket átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani
Szorgalma és terhelhetőségénél fogva kifejezetten keresi a megoldandó feladatokat
Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni
Szeretsz emberekkel foglalkozni és megoldani a problémájukat? Jól kiigazodsz az excel táblázatokban, az adminisztráció és az angol nyelv sem okoz gondot? Szereted, ha minden felmerülő ügyben részt vállalhatsz és motivál, ha a megoldásokban aktív szerephez jutsz?
Akár rendelkezel hasonló jellegű tapasztalattal, akár csak proaktív és tanulni vágyó pályakezdő vagy, nálunk megkapod a lehetőséget a tanulásra és fejlődésre!
Amennyiben a fentiekben magadra ismertél à EZ A MUNKA NEKED SZÓL! JELENTKEZZ!
FIX alapbér, melyet a tapasztalatoddal arányosan alakítunk
Alapbéren felüli juttatások:
Cafeteria: br. 480.000 Ft/év
Bónusz: 160% - két részletben kerül kifizetésre
Alapbéred 60%-a júniusi béreddel egyösszegben.
Alapbéred 100%-a decemberben, 13. havi fizetésként.
Bejárás támogatás (35 Ft/km akrányban)
Irodai munkarend, törzsidővel (8 órás munka, 9:00-15:00 közötti törzsidővel)
Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű cégnél
Fejlődési lehetőség
Nyelvtanulási támogatás
Modern, jól felszerelt irodai környezet
Nyergesújfalu