HR Kontroller (Budapest)

HR Kontroller (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

HR Kontroller

 

Milyen feladatok várnak rád?

  • A kontrolling csapat tagjaként rendszeres riportok elkészítése a menedzsment és a szakterületek számára.
  • Havi és éves záráshoz kapcsolódó HR feladatok ellátása. Elhatárolások, céltartalékok számítása.
  • Részvétel az éves üzleti terv összeállításában: egyeztetés a szakterületekkel és a menedzsmenettel. A HR budget tervezése.
  • Előrejelzések, szimulációk készítése bér-, és létszámgazdálkodás fókusszal, proaktív kontrolling megvalósítása.
  • Egyes szakterületek támogatása üzleti tanácsadóként. Költségelemzések készítése, 'bechmarking'.
  • A HR Igazgató támogatása benchmark adatokkal és különböző statisztikákkal, dashboardokkal (bér összehasonlító vizsgálatok, elemzések és jövedelemszintfelmérések elkészítése, prezentálása).
  • Teljesítményértékelési rendszer támogatása.
  • Jövedelemszint-felméréshez adatgyűjtés, adatok megadása.
  • HR és egyéb folyamatok fejlesztésének támogatása.
  • Operatív projektekben való részvétel.
  • Közreműködés a magyar számviteli szabályok szerinti éves zárási folyamatokban és az ahhoz kapcsolódó könyvvizsgálatban.

 

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

  • Van felsőfokú közgazdasági végzettséged
  • Rendelkezel minimum 1 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal
  • Magas szinten ismered: az MS Office alkalmazásokat (kiemelten Excel),SAP, OLAP, MS Office 365, relációs adatbázisokat
  • Precíz, pontos munkavégzés jellemez
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
  • A komplexitás kezelése nem okoz nehézséget
  • Jó szervezési és problémamegoldó képességgel rendelkezel
  • Jó kommunikációs készségekkel rendelkezel (tárgyalás, prezentálás, verbális kifejezésmód)
  • Nem okoz gondot a csapatban való együttműködés, de egyedül is tudsz dolgozni
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok