HR Kontroller
Milyen feladatok várnak rád?
- A kontrolling csapat tagjaként rendszeres riportok elkészítése a menedzsment és a szakterületek számára.
- Havi és éves záráshoz kapcsolódó HR feladatok ellátása. Elhatárolások, céltartalékok számítása.
- Részvétel az éves üzleti terv összeállításában: egyeztetés a szakterületekkel és a menedzsmenettel. A HR budget tervezése.
- Előrejelzések, szimulációk készítése bér-, és létszámgazdálkodás fókusszal, proaktív kontrolling megvalósítása.
- Egyes szakterületek támogatása üzleti tanácsadóként. Költségelemzések készítése, 'bechmarking'.
- A HR Igazgató támogatása benchmark adatokkal és különböző statisztikákkal, dashboardokkal (bér összehasonlító vizsgálatok, elemzések és jövedelemszintfelmérések elkészítése, prezentálása).
- Teljesítményértékelési rendszer támogatása.
- Jövedelemszint-felméréshez adatgyűjtés, adatok megadása.
- HR és egyéb folyamatok fejlesztésének támogatása.
- Operatív projektekben való részvétel.
- Közreműködés a magyar számviteli szabályok szerinti éves zárási folyamatokban és az ahhoz kapcsolódó könyvvizsgálatban.
Nálunk a helyed, ha magadra ismersz
- Van felsőfokú közgazdasági végzettséged
- Rendelkezel minimum 1 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalattal
- Magas szinten ismered: az MS Office alkalmazásokat (kiemelten Excel),SAP, OLAP, MS Office 365, relációs adatbázisokat
- Precíz, pontos munkavégzés jellemez
- Legalább középfokú angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
- A komplexitás kezelése nem okoz nehézséget
- Jó szervezési és problémamegoldó képességgel rendelkezel
- Jó kommunikációs készségekkel rendelkezel (tárgyalás, prezentálás, verbális kifejezésmód)
- Nem okoz gondot a csapatban való együttműködés, de egyedül is tudsz dolgozni