A Delego Kft Magyarország egyik meghatározó munkaerő-kölcsönző vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére.Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük töltsd ki a hirdetés alján található JELENTKEZÉS űrlapot.
Közv.. eng. sz.: 680-3/2012-0900
Juttatási és kompenzációs folyamatok támogatása
Ismétlődő és eseti HR kontrolling feladatok ellátása
Javadalmazási és HR alapfolyamatok (bérfejlesztés, promóciók) támogatása
HR területhez tartozó mutatószámrendszerek naprakészen tartása
Alapvető és ismétlődő riportok és kimutatások készítése
Adminisztratív támogatás nyújtása a bérrendszer éves felülvizsgálati folyamatában
Egyéb adhoc feladatok elvégzése a HR osztályon
Rendelkezz tapasztalattal adminisztrációs/kontrolling területen
Magabiztos Ms office ismeret szükséges – elengedhetetlen a munkavégzéshez az excel átfogó ismerete
Kitartó, HOSSZÚ TÁVBAN gondolkodó hozzáállás
Jó problémamegoldó képesség
Kiváló kommunikációs készség
Monotóniatűrés
Szereted az adminisztratív feladatokat és jól kiigazodsz az excel táblázatokban, a függvényektől sem ijedsz meg?
Szereztél már tapasztalatot riportok, kimutatások készítésében és esetleg pénzügyi alapismeretekkel is rendelkezel?
Dolgoztál már hasonló területen és szívesen kamatoztatnád a korábbi tudásod? Esetleg pályakezdő vagy és szeretnél tapasztalatot szerezni ezen a sokrétű területen?
Amennyiben a fentiekben magadra ismertél -> EZ A MUNKA NEKED SZÓL! JELENTKEZZ!
FIX alapbér, melyet a tapasztalatoddal arányosan alakítunk
Alapbéren felüli juttatások:
Cafeteria: br. 425.000 Ft/év
Bónusz: 160 % - két részletben kerül kifizetésre
Bejárás támogatás
Irodai munkarend, törzsidővel (8 órás munka, 9:00-15:00 közötti törzsidővel)
Hosszú távú munkalehetőség egy stabil hátterű cégnél
Fejlődési lehetőség
Nyelvtanulási támogatás
Modern, jól felszerelt irodai környezet
Munkavégzés helye: Komárom-Esztergom vármegye
Nyergesújfalu