A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
· Security monitoring and device operation for IDS/IPS (Intrusion Detection/Prevention) and MADoS (Managed AntiDDoS) systems
· Investigate, review and triage alerts and identify real threats from false positives
o Create/process incidents for potential attacks and issues with the customer environment
o Fine-tune policy in collaboration with the customer
· Support and mentor the L1 Analyst team in daily operation
· Provide on-call support for the 24/7 L1 team
· Generate reports for both technical and non-technical staff and stakeholders
· Be up-to-date on the latest threats in IT
· IT Security experience
· Solid knowledge of Windows and Linux operation systems
· General knowledge of web security, network protocols, devices, services, and related technologies (Firewall, IPS/IDS, web proxy)
· IT Security Certificate(s) (CompTIA, EC-Council or equivalent)
· Strong analytical and problem-solving skills, ability to analyze events of various devices, solutions
· ITIL process experience (INM & CHM)
· Reliable English communication skills (both written and verbal)