A Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága
Ügyvitelszervezési Főosztály
p á l y á z a t o t h i r d e t
igazgatási ügyintéző (II/A)
munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama, jogviszony:
Határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
1096 Budapest, Haller utca 3-5.
Az ellátandó főbb feladatok:
• Az iratok DOKU rendszerben történő nyilvántartásba vételéhez szükséges kódolása a tartalom függvényében: szervezeti egység-, gyors-, ügy- és tárgykód, szükség szerint gyűjtőszámok alkalmazásával.
• Az iktatandó ügyiratok előzményi ügyszámának, a mindenkor hatályos Iratkezelési Szabályzatnak, az ügyrendnek, illetve a szakterületek feladatmegosztásának megfelelően főosztályra szignálása.
• Az iktatást igénylő iratok számítógépes nyilvántartásba vétele.
• A beérkező ügyiratok válogatása, besorolása számozott bizonylat típusonként, valamint adó- és vámigazgatóság szerint a megadott szempontok szerint.
• Közreműködik az iratok iktatásra történő előkészítésében, számítógépes feldolgozásra alkalmas vonalkóddal való ellátásában, szükség esetén sokszorosításában és a papír alapú iratok digitalizálásában, az összetartozó iratok egymáshoz szerelésében, az adóazonosító feltüntetésében, postabontási jegyzőkönyv elkészítésében.
• Az átvétel nélkül visszakézbesített, könyvelt küldemények elektronikus kézbesítési igazolásainak ellenőrzése, a visszaérkező tértivevények, sikertelen kézbesítésű küldemények visszarögzítése, főosztályra történő szétválogatásával kapcsolatos feladatok.
• A személyi jövedelemadó bevallás időszakában a bevallások bontása, összeszerelése, bárkóddal történő ellátása.
• A papír alapú iratok tartalmának vizsgálata az illetékesség és a hatáskör gyakorlásának fennállása érdekében.
• A saját munkafeladatainak ellátásával kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatások elkészítése.
• A főosztály feladatkörébe tartozó egyéb ügyviteli tevékenységek ellátása.
A munkakör betöltésének feltételei:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) rendelkezései alapján:
• cselekvőképesség,
• állandó belföldi lakóhely,
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet,
• 18. életév betöltése,
• a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékokról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet (a továbbiakban: 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet) 2. számú melléklet 4. Hatósági, jogi, igazgatási munkakörcsoport 4.2. pontjában előírt középfokú végzettség megléte,
• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,
• a NAV Szj. tv. 89-91.§-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.
A pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt:
• előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál adó- és vámhatósági szolgálati jogviszonyban állók és tisztjelöltek alkalmassági vizsgálatáról, a
gyógyító-megelőző egészségügyi ellátásról, valamint a pénzügyőrök szolgálatképtelenségének megállapításáról szóló 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet alapján:
o egészségügyi,
• biztonsági kockázatot fel nem táró biztonsági célú ellenőrzés, melyet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal meghatározott szerve folytat le.
Amit nyújtunk:
• Éves cafeteria juttatás
• Szakmai fejlődés támogatása saját képzési központunkban
• Nyelvtanulási lehetőség, szaknyelvi képzés
• a NAV számára prioritást élvező tudományos kutatómunka ösztönzése, tudományos fokozat megszerzésére irányuló tevékenység támogatása (NAV Tudományos Tanács)
• az új belépők részére mentor rendszer
• vezetői ambíció támogatása
• közösségi programok
• rugalmas munkaidő
Elvárt kompetenciák:
• terhelhetőség, önállóság
• lényeglátás, pontosság
• megbízhatóság, titoktartási fegyelmezettség
• változások kezelésének képessége
A pályázat elbírálása során előnyt jelent:
• a DOKU rendszerben szerzett gyakorlati ismeret
• irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete
Jogállás, illetmény és juttatások:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) 5. melléklet, II. Alapilletmény a II. besorolási osztályba tartozó munkakörökhöz, 1. Területi szerv pontja alapján, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak szerint kerül megállapításra.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
• fényképes önéletrajz, mely tartalmazza a NAV Szj. tv. 9. mellékletében meghatározott adatköröket,
• iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
• motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
• nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
• külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. november 10.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 22.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően tölthető be.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Elsősorban elektronikus úton, maximum 3 MB terjedelemben - a NAV DBPAVIG részére [email protected] e-mail címen keresztül és a tárgy mezőbe kérjük beírni: „Pályázat igazgatási ügyintéző 116/2024.”
VAGY
• Postai úton, a pályázatnak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága címére történő megküldésével (1096 Budapest, Haller u. 3-5. Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot (116/2024.), valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.