Igazgatási ügyintéző (Budapest)

Igazgatási ügyintéző (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal

Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága

Ügyvitelszervezési Főosztály

p á l y á z a t o t h i r d e t

igazgatási ügyintéző (II/A)

munkakör betöltésére.

 

 

Foglalkoztatás időtartama, jogviszony:

Határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

1096 Budapest, Haller utca 3-5.

Az ellátandó főbb feladatok:

• Az iratok DOKU rendszerben történő nyilvántartásba vételéhez szükséges kódolása a tartalom függvényében: szervezeti egység-, gyors-, ügy- és tárgykód, szükség szerint gyűjtőszámok alkalmazásával.

• Az iktatandó ügyiratok előzményi ügyszámának, a mindenkor hatályos Iratkezelési Szabályzatnak, az ügyrendnek, illetve a szakterületek feladatmegosztásának megfelelően főosztályra szignálása.

• Az iktatást igénylő iratok számítógépes nyilvántartásba vétele.

• A beérkező ügyiratok válogatása, besorolása számozott bizonylat típusonként, valamint adó- és vámigazgatóság szerint a megadott szempontok szerint.

• Közreműködik az iratok iktatásra történő előkészítésében, számítógépes feldolgozásra alkalmas vonalkóddal való ellátásában, szükség esetén sokszorosításában és a papír alapú iratok digitalizálásában, az összetartozó iratok egymáshoz szerelésében, az adóazonosító feltüntetésében, postabontási jegyzőkönyv elkészítésében.

• Az átvétel nélkül visszakézbesített, könyvelt küldemények elektronikus kézbesítési igazolásainak ellenőrzése, a visszaérkező tértivevények, sikertelen kézbesítésű küldemények visszarögzítése, főosztályra történő szétválogatásával kapcsolatos feladatok.

• A személyi jövedelemadó bevallás időszakában a bevallások bontása, összeszerelése, bárkóddal történő ellátása.

• A papír alapú iratok tartalmának vizsgálata az illetékesség és a hatáskör gyakorlásának fennállása érdekében.

• A saját munkafeladatainak ellátásával kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatások elkészítése.

• A főosztály feladatkörébe tartozó egyéb ügyviteli tevékenységek ellátása.

A munkakör betöltésének feltételei:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) rendelkezései alapján:

• cselekvőképesség,

• állandó belföldi lakóhely,

• magyar állampolgárság,

• büntetlen előélet,

• 18. életév betöltése,

• a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékokról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet (a továbbiakban: 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet) 2. számú melléklet 4. Hatósági, jogi, igazgatási munkakörcsoport 4.2. pontjában előírt középfokú végzettség megléte,

• felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismerete,

• a NAV Szj. tv. 89-91.§-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés.

A pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt:

• előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál adó- és vámhatósági szolgálati jogviszonyban állók és tisztjelöltek alkalmassági vizsgálatáról, a

gyógyító-megelőző egészségügyi ellátásról, valamint a pénzügyőrök szolgálatképtelenségének megállapításáról szóló 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet alapján:

o egészségügyi,

• biztonsági kockázatot fel nem táró biztonsági célú ellenőrzés, melyet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal meghatározott szerve folytat le.

Amit nyújtunk:

• Éves cafeteria juttatás

• Szakmai fejlődés támogatása saját képzési központunkban

• Nyelvtanulási lehetőség, szaknyelvi képzés

• a NAV számára prioritást élvező tudományos kutatómunka ösztönzése, tudományos fokozat megszerzésére irányuló tevékenység támogatása (NAV Tudományos Tanács)

• az új belépők részére mentor rendszer

• vezetői ambíció támogatása

• közösségi programok

• rugalmas munkaidő

Elvárt kompetenciák:

• terhelhetőség, önállóság

• lényeglátás, pontosság

• megbízhatóság, titoktartási fegyelmezettség

• változások kezelésének képessége

A pályázat elbírálása során előnyt jelent:

• a DOKU rendszerben szerzett gyakorlati ismeret

• irodai alkalmazások felhasználói szintű ismerete

Jogállás, illetmény és juttatások:

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény (a továbbiakban: NAV Szj. tv.) 5. melléklet, II. Alapilletmény a II. besorolási osztályba tartozó munkakörökhöz, 1. Területi szerv pontja alapján, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak szerint kerül megállapításra.

A pályázat részeként benyújtandó iratok:

• fényképes önéletrajz, mely tartalmazza a NAV Szj. tv. 9. mellékletében meghatározott adatköröket,

• iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;

• motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;

• nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;

• külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. november 10.

Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. november 22.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően tölthető be.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:

A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.

A pályázatok benyújtásának módja:

• Elsősorban elektronikus úton, maximum 3 MB terjedelemben - a NAV DBPAVIG részére [email protected] e-mail címen keresztül és a tárgy mezőbe kérjük beírni: „Pályázat igazgatási ügyintéző 116/2024.”

VAGY

• Postai úton, a pályázatnak a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-budapesti Adó- és Vámigazgatósága címére történő megküldésével (1096 Budapest, Haller u. 3-5. Igazgatási és Humánpolitikai Főosztály). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot (116/2024.), valamint a munkakör megnevezését: igazgatási ügyintéző

A pályázatokat bizalmasan kezeljük.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok