Ingatlankezelési- és üzemeltetési szakreferens (Veszprém)

Vöröskő Kft. Ingatlankezelési- és üzemeltetési szakreferenst keres.

Ingatlankezelési- és üzemeltetési szakreferens (Veszprém)
Jelentkezem az állásra ›

 

 

67 boltra kiterjedt országos üzlethálózat, több mint 1100 munkatárs, stabil, tőkeerős pénzügyi háttér, folyamatosan bővülő piaci jelenlét. A 32 éves múlttal rendelkező Vöröskő Kft. a magyarországi műszaki kereskedelem legnagyobb magyar tulajdonú szereplője. Ingatlankezelési és -üzemeltetési szakreferens munkatársat keres.

Ingatlankezelési- és üzemeltetési szakreferens

Főbb feladatok

  • A cégcsoporthoz tartozó ingatlanállomány magas minőségű és gazdaságos üzemeltetésének biztosítása, gazdálkodási feladatok ellátása,
  • Karbantartási munkálatok megszervezése, szerződéses karbantartó partnerek munkájának ellenőrzése, a szerződéses kötelezettségek teljesítésének nyomon követése,
  • Hibabejelentések kezelése, javítások koordinálása, Bérlők tájékoztatása,
  • A kezelt ingatlanok műszaki állapotának folyamatos felügyelete, ingatlanok rendszeres és időszakos műszaki bejárása, állapotfelmérések elvégzése,
  • Javaslattétel a szükséges felújítási munkákra,
  • Bérlőket terhelő költségek tovább számlázásának adminisztrációja,
  • Fogyasztásmérők leolvasása, adatok begyűjtése, mérőállások rögzítése, közüzemi költség felosztások elkészítése,
  • Bérlőkre jutó karbantartási, javítási költségek felosztásának elkészítése,
  • Üzemeltetési költségek tervezése, tervek havi kontrollja, kimutatások készítése,
  • Ingatlanokkal kapcsolatos káresemények ügyintézése,
  • Felelősségi kör megállapítása,
  • Javítások ügyintézése,
  • Biztosítói ügyintézéshez teljeskörű adatszolgáltatás,
  • Ingatlanokon végzett műszaki beruházási munkák,
  • tenderek lebonyolítása, árajánlatok kiértékelése, javaslattétel az alvállalkozók kiválasztására, vállalkozói szerződések előkészítése,
  • az ingatlanokon elvégzett felújítási, beruházási munkálatok folyamatos nyomon követése, ellenőrzése, készre jelentést követő átvétele, teljesítési igazolások kiállítása,
  • felmerülő garanciális javítások kezelése,
  • Folyamatos bérlői kapcsolattartást telefonon, e-mailen és szükség szerint személyesen,
  • Bérlői változások esetén bérlemény átadása/átvétele, közüzemi szolgáltatások átírása,
  • Napi adminisztrációs feladatok, üzemeltetési nyilvántartások naprakészen tartása, riportok készítése,
  • Eseti jelleggel a kiadásra kerülő ingatlanok bemutatása bérlőjelölteknek,

Munkakör betöltésének feltételei

  • Legalább középfokú műszaki szakirányú végzettség (magasépítő technikus, épületvillamossági, illetve épületgépész technikus)
  • 2 év releváns munkatapasztalat (ingatlan üzemeltetésben, magasépítési kivitelezésben)
  • B kategóriás jogosítvány
  • számítógépes ismeretek: MS Office programok kiváló ismeret
  • Önálló, precíz, eredmény orientált munkavégzésre való képesség
  • Világos, lényegretörő, egyértelmű kommunikáció, írásban és szóban egyaránt
  • Csapatjátékos, pozitív gondolkodásmóddal, tudásmegosztással
  • Felelősségvállalás, valamint elkötelezettség a munkája iránt
  • Kreativitás, találékonyság, kiemelkedő szervezőkészség
  • Gyakorlati munkától sem idegenkedő hozzáállás
  • megbízható analitikus készség
  • rugalmasság

Munkakör betöltése során előnyt jelent

  • Kereskedelmi ingatlanok üzemeltetésben szerzett tapasztalat
  • Ingatlanvagyon-értékelő és -közvetítő, stb. végzettség
  • AutoCAD, MS project, műszaki költségvetés készítő szoftver gyakorlati ismerete

Amit kínálunk

  • Stabil cégháttér
  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Versenyképes jövedelem
  • Cafetéria
  • Folyamatos szakmai fejlődés

Munkavégzés helye

Veszprém

 

Veszprém

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok