A vállalathoz érkező papír alapú küldemények átvétele, érkeztetése és digitalizálása vagy átvétele a digitalizációt végző társszervezettől.
Iratok, ügyiratok szétosztása.
A papír alapú és az elektronikus iratok teljes körű kezelése vezetői utasítás alapján (szkennelés, hitelesítés, csatolás, továbbítás, stb.) az iratkezelő rendszerben.
Részvétel annak biztosításában, hogy az iratok és kapcsolódó mellékleteik azonosítható formában ellenőrizhetőek és visszakereshetőek legyenek.
Ügyiratok eseti érkeztetése, iktatása, határidőbe helyezése vagy zárása.
Iratkezeléshez és ügyviteli egyéb feladatokhoz kapcsolódó támogatói feladatok ellátása (pl. a papír alapú és elektronikus iratok Átmeneti Irattárban történő kezelése és részvétel a a Központi Irattári átadásban.)
Részvétel iratselejtezésekben.
A kapcsolódó MOHU szervezeteinek valamint a külsős partnereknek támogatása.
Közreműködik a rendszeres és eseti adatszolgáltatások elkészítésében és támogatja az esetleges Magyar Nemzeti Levéltárnak történő iratadásokat.
Téged keresünk, ha:
0-2 év szakmai tapasztalattal rendelkezel
ügyviteli/irattári vagy küldeménykezelői területen szerzett tapasztalat/képesítés előnyt jelent
felsőfokú végzettség előnyt jelent
önálló munkavégzés és lényeglátó, strukturált gondolkodás jellemez
az IT rendszereket legalább felhasználói szinten ismered (pl.: MS Office), dokumentumkezelő/ügyviteli/irattári rendszerek ismerete előnyt jelent
az angol nyelvtudás előnyt jelent
Amit kínálni tudunk:
Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz