Meghatározza a rendszerrel kapcsolatos víziót és célokat, valamint fenntart egy naprakész fejlesztési tervet a jövőre vonatkozóan, összhangban az IT stratégiával.
Feltérképezi, kialakítja és naprakészen tartja a rendszerben implementált folyamatokat. Méri a folyamatok teljesítményét és biztosítja a minőséget.
Működteti a papír alapú és az elektronikus iratokat egységes struktúrában kezelő hálózati rendszerben működő, akkreditált iratkezelő rendszert és biztosítja a használatát.
Figyelemmel kíséri a jogi környezet változását, hogy meghatározza azokat az igényeket amelyek a rendszerfejlesztés alapjaként szolgálnak. Folyamatosan egyeztet az egyéb érintett rendszerek felelőseivel.
Kapcsolatot tart a külső beszállítókkal, támogatja és felügyeli a munkájukat, hogy biztosítsa a szállítást mind időben, mind minőségben.
Szakmai támogatást nyújt a kapcsolódó MOHU szervezeteknek, valamint a külsős partnereknek, fenntartva az ügyfél elégedettséget és javaslatot tesz az ügyviteli szolgáltatás fejlesztésére a változó igények alapján.
Részt vesz az éves pénzügyi tervezésben, inputokat szolgáltat a szükséges OPEX és CAPEX költések meghatározásához.
Téged keresünk, ha:
felsőfokú végzettséggel rendelkezel
min. 5 év ügyfélszolgálati szakértői vagy csoportvezetői vagy projekt menedzsment tapasztalattal rendelkezel
leadership tapasztalat előnyt jelent
megfelelően kommunikálsz a hierarchia minden szintjén, gyors problémamegoldó képesség és agilitás jellemez
ügyfélszolgálati rendszerek és szoftverek felhasználói szintű ismerete, SAP, SalesForce tapasztalat előnyt jelent
középszintű angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban
Amit kínálni tudunk:
Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthetsz