Szereted, ha minden a helyén van – és közben mások élményekkel gazdagodnak?
Irodai adminisztrátorként partnerünknél a háttérből teremthetsz stabil, átlátható rendszert, hogy minden gördülékenyen működjön. A pénzügyi adminisztráció, a táblázatok világa és az ügyfelekkel való kapcsolattartás is része a mindennapoknak – ha ezekben otthon vagy, várunk partnerünk csapatába!
Feladatok:
- Számlázás online rendszerben
- Kapcsolódó területek munkájának támogatása
- Irodavezetőnek történő riportálás
- Ügyfelekkel történő telefonos és online kapcsolattartás
- Táblázatok átlátása és kezelése
- Magabiztos Microsoft Office használat
Elvárások:
- Pénzügyi területen szerzett jártasság
- Jó problémamegoldó, logikus gondolkodásmód és szervező képesség
- Határozottság
- Tanulási hajlandóság
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat