Irodai adminisztrátor (Budapest)

Ügykezelési, ügyviteli teendők ellátása, iktatás, fénymásolás, elektronikus levelek kezelése.

Irodai adminisztrátor (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

A Független Rendőr Szakszervezet több ezer fős tagsággal és országos lefedettséggel rendelkező munkavállalói érdekképviseleti szervezet.

Új kollégát keresünk, aki asszisztensként erősítené meglévő csapatunkat. Feladatod lesz a projektekben való közreműködés, a kollégák munkájának segítése és a titkárságvezető munkájának támogatása.

Bővebben arról, miben számítunk majd rád:

  • Beérkező,- illetve kimenő iratokkal kapcsolatos ügykezelési, ügyviteli teendők ellátása,
  • Iktatás, fénymásolás, szkennelés, iratok elektronikus továbbítása,
  • Dokumentumkezelési és egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
  • Beérkező telefonhívások, e-mailek, levelek kezelése

Fontos, hogy:

  • Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel és számítógépes munkavégzésben való jártassággal
  • Magabiztosan használd az irodai programokat (word, excel, outlook, stb.)
  • Legyen jó kommunikációs és szervező készséged
  • Ne okozzon problémát az esetleges váratlan szituációk kezelése

Örülünk, ha

  • jártas vagy a gyors- és gépírásban,
  • van ICDL bizonyítványod
  • rendelkezel irodai gyakorlattal, munkatapasztalattal

Amit kínálunk

  • 1 évre szóló határozott idős munkaszerződés
  • hétfőtől péntekig tartó napi 4 órás részmunkaidő
  • cafetéria juttatás

Munkavégzés helye

  • 1146 Budapest, Thököly út 172.

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok