Irodai asszisztens (Budapest)

Belvárosi prémium ingatlanok, külföldi ügyfelek, expat bérlők, laza-baráti csapat, belvárosi iroda.

Irodai asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Budapesti, prémium ingatlanokkal foglalkozunk: ingatlant fejlesztünk, kezelünk, és ingatlant közvetítünk.

Irodai adminisztratív asszisztensi munkakörbe, az ügyvezetők és a csapat munkájának támogatására keresünk lelkes, pörgős, nyughatatlan munkatársat!

Feladatok: Saját tulajdonú és kezelt budapesti prémium ingatlanok és azok bérbeadásának adminisztrálása, céges ügyek intézése, kapcsolattartás a könyvelővel, számlák kezelése, számlázás, banki utalások, külföldi bérlőkkel való kapcsolattartás, ingatlanok számláinak és egyéb ügyeinek intézése, irodavezetői feladatok: apróbb beszerzések, rendelések, csapat support: hívások, időpontok egyeztetése, ad-hoc feladatok, kulcsok átvétele, ügyfelek fogadása. Ebből már sejtheted, hogy nem lesz két egyforma napod! :)

Csapatunk egyelőre 4 főből áll, szóval a hangulat baráti és laza, ráadásul belvárosi irodában dolgozhatsz a Kossuth tér és Parlament közelében (ez a munkavégzés fő helyszíne, időnként más helyszínen, pl. az ingatlanokban szükséges megjelenni).

Téged keresünk, ha:

- minimum középfokú végzettséged van,

- min 1-2 év asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalatod van,

- angolnyelv-tudásod magabiztos, folyékony írásban és szóban

- pozitív, "can-do" hozzáállásod van

- nagy önállósággal tudsz munkát végezni

- jó probléma kereső képességgel rendelkezel :)

- 2023 június 15. - július 1. közötti munkakezdés megfelelő számodra



Céges telefont és céges laptopot adunk.

Kezdő fizetés a próbaidő alatt: nettó 300,000 Ft.

Jelentkezni június 30.-ig elküldött önéletrajzzal lehet.

Munkabér

  • nettó  300 000 - 350 000  Ft  / hó
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok