Belvárosi prémium ingatlanok, külföldi ügyfelek, expat bérlők, laza-baráti csapat, belvárosi iroda.
Budapesti, prémium ingatlanokkal foglalkozunk: ingatlant fejlesztünk, kezelünk, és ingatlant közvetítünk.
Irodai adminisztratív asszisztensi munkakörbe, az ügyvezetők és a csapat munkájának támogatására keresünk lelkes, pörgős, nyughatatlan munkatársat!
Feladatok: Saját tulajdonú és kezelt budapesti prémium ingatlanok és azok bérbeadásának adminisztrálása, céges ügyek intézése, kapcsolattartás a könyvelővel, számlák kezelése, számlázás, banki utalások, külföldi bérlőkkel való kapcsolattartás, ingatlanok számláinak és egyéb ügyeinek intézése, irodavezetői feladatok: apróbb beszerzések, rendelések, csapat support: hívások, időpontok egyeztetése, ad-hoc feladatok, kulcsok átvétele, ügyfelek fogadása. Ebből már sejtheted, hogy nem lesz két egyforma napod! :)
Csapatunk egyelőre 4 főből áll, szóval a hangulat baráti és laza, ráadásul belvárosi irodában dolgozhatsz a Kossuth tér és Parlament közelében (ez a munkavégzés fő helyszíne, időnként más helyszínen, pl. az ingatlanokban szükséges megjelenni).
Téged keresünk, ha:
- minimum középfokú végzettséged van,
- min 1-2 év asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalatod van,
- angolnyelv-tudásod magabiztos, folyékony írásban és szóban
- pozitív, "can-do" hozzáállásod van
- nagy önállósággal tudsz munkát végezni
- jó probléma kereső képességgel rendelkezel :)
- 2023 június 15. - július 1. közötti munkakezdés megfelelő számodra
Céges telefont és céges laptopot adunk.
Kezdő fizetés a próbaidő alatt: nettó 300,000 Ft.
Jelentkezni június 30.-ig elküldött önéletrajzzal lehet.