Irodai ügyintéző (Pécs)

Irodai ügyintéző (Pécs)
Jelentkezem az állásra ›

 

Laza, jófej csapatunk várja a hozzánk illő új kollégáját! ;)

Kik vagyunk?

Az E-Mérnök Kft.-t (http://emernok.hu/) 2013-ban alapítottuk Pécsett. Az elmúlt 11 évben dinamikus fejlődésen mentünk keresztül, megjelentünk Budapesten és számos más nagyvárosban is. Az egész dunántúli területen jelen vagyunk több szolgáltatásunkkal. Elsősorban épületenergetikai tanúsítványok készítésével foglalkozunk, de kínálatunk között szerepel az energetikai auditálás, szakreferensi szolgáltatás, ingatlanforgalmi értékbecslés. Cégünkben több állandó munkatárs és számos külsős alvállalkozó dolgozik össze, hogy egy csapatként korrekt és precíz munkával szolgálhassuk ki lakossági és vállalati ügyfeleinket.

Irodai ügyintéző

Milyen munkát kínálunk?

Az E-Mérnök Kft. állást kínál „irodai ügyintéző” munkakörbe Pécsett. A feladatok:

  • Ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel
  • Új munkák felvétele a CRM rendszerbe
  • Számlázás
  • Dokumentumok hitelesítése, kiküldése
  • Alvállalkozókkal való kapcsolattartás, egyeztetés

Jelentkezz, ha az alábbiakban magadra ismersz!

  • Tapasztalat telefonos ügyfélkezelésben (legyél kedves, de határozott az ügyfeleinkkel)
  • Számítógép ismerete, gyors munkakészség (telefonálás közben kell gyorsan és jól rögzíteni az új munkával kapcsolatos adatokat)
  • Pontos munkavégzés (elírás, félrehallás miatt rossz címre is mehet egy-egy kolléga)

Munkavégzéshez biztosítjuk:

  • A munkához szükséges betanulási időszakot
  • Munkához való eszközöket
  • Lelki támogatást
  • Biztos háttér egy hosszú távú munkaviszonyhoz
  • Ha belejöttél a munkába, és önállóan tudsz már dolgozni, otthoni munkavégzésre is van lehetőség heti 1-2 nap

Munkavégzés helye:

Pécs (egyetemváros)

Jelentkezés módja:

E-mail-en fényképes önéletrajz megküldésével fizetési igény feltüntetésével (nettó havi munkabér).

Pécs

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok