Irodai/felszámoló asszisztens (Budapest)

Irodai/felszámoló asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Irodai/felszámoló asszisztens

 

Céginformáció

Budapesti (XI. kerület) irodánkba irodai / felszámoló asszisztenst keresünk, aki tapasztalt és lelkes hozzáállásával hozzájárul csapatunk további sikeres működéséhez, fejlődéséhez.

Feladatok:

  • Általános irodai, adminisztratív tevékenység;
  • A céghez érkező postai (elektronikus és papír posta) küldemények elektronikus iktatása, kezelése, kimenő levelek online rendszerben történő rögzítése;
  • E-ügyintézés, elektronikus rendszerben történő munkavégzés;
  • A cég felszámolási és végelszámolási eljárásaiban a felszámolóbiztosok munkájának támogatása;
  • E-kommunikáció alkalmazása (Outlook, e-FOKI, cégkapu, e-papír, digitális aláírás kezelése);
  • Felszámolóbiztosok és a vezetőség munkájának támogatása;
  • Felszámolások kapcsán felmerülő adminisztratív feladatok elvégzése;
  • Kapcsolattartás a hitelezőkkel, hatóságokkal;
  • Bírósági, hatósági elektronikus formanyomtatványok kitöltése;
  • A Csődtörvény és a hozzákapcsolódó jogszabályok megismerése, alkalmazása.

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség;
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office, Excel, Word);
  • Önálló munkavégzés;
  • Rugalmasság, precizitás, megbízhatóság;
  • Kiváló problémamegoldó készség;
  • Jó kommunikációs készség;
  • Monoton munkavégzést is jól tűrő személyiség;
  • Tanulási készség, hajlandóság.

Előnyök:

Nem elvárás, de előnyt jelent: e-ügyintézésben való jártasság (elektronikus kommunikáció, Outlook, e-Szignó, Netlock, programok felhasználói szintű ismerete, bírósági gyakorlat.

Amit kínálunk:

  • Családias légkör;
  • Segítőkész, támogató csapat.

Jelentkezés módja:

Jelentkezés fényképpel ellátott szakmai önéletrajzzal, bruttó fizetési igény megjelölésével.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok