IT Helpdesk Gyakornok (Budapest)

IT Helpdesk Gyakornok (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Mind-Diák Szövetkezet

Partnercégünk több, mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. A Europ Assistance munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettségük hirdetésével gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni egy ilyen csapatnak, jelentkezz!

IT Helpdesk Gyakornok

Feladatok

  • Tipikus felhasználó támogatás
  • Munkaállomások karbantartása, telepítése, hibajavítása (hardveres, szoftveres)
  • Ismétlődő szerver adminisztrációs feladatok (leírások alapján)
  • Microsoft ActiveDirectory alapú irodai infrastruktúra adminisztrálása
  • Fájl-, illetve levelező és terminál szerverek kezelése
  • Beérkező jegyek diszpécselése és visszamérése
  • Telefonos és távsegítségnyújtás
  • Betanulási időszak után, készenlét ellátásában való részvétel
  • Felhasználói dokumentációk készítése, bővítése WIKI alapú tudásbázis bővítése

Elvárások

  • Aktív vagy passzív nappali tagozatos hallgatói jogviszony
  • Mérnökinformatikus vagy ehhez kapcsolódó szakirány
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Betöltött 18. életév 
  • Helpdesk vagy infrastruktúra üzemeltetés területen szerzett tapasztalat
  • Proaktivitás

Munkaidő

  • Hétfőtől péntekig 8:00-18:00 között rugalmas beosztásban (Hétfőn és csütörtökön kötelező munkavégzés)
  • Heti 25-40 óra vállalása 

Amit kínálunk

  • Cégen belüli fejlődési lehetőségek 
  • Kezdő díjazás: br. 1950 Ft/óra
  • Fiatalos csapat, sok diáktárs
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú diákmunka-lehetőség 

Előnyök

  • Alapvető Linux ismeretek
  • Powershell ismeretek
  • Azure Cloud ismeretek
  • Informatikai hardware ismeret
  • B kategóriás jogosítvány 

 

Munkavégzés helye

Budapest XIII.

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok