Érdekel az informatika világa, de még nincs releváns munkatapasztalatod? Szívesen fejlődnél egy különleges munkakörnyezetben?
Ebben az esetben várjuk az IT Helpdesk pozícióra a jelentkezésedet pályakezdőként is.
Partnerünk a minőségi utasélményt új szintre emeléséért dolgozik. Budapesti lokációjú csapatukba keresünk új kollégát.
IT helpdesk munkatárs
Feladatok
A feladatod lesz:
- Real-time alkalmazások üzemeltetése, telepítése, monitorozása
- Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error ticket, Service ticket, User Access request ticket kezelése
- Helpdesk/Servicedesk folyamatok alapján a kliens oldali IT rendszerek és eszközök üzemeltetése
- Egyéb számítástechnikai eszközök és perifériák üzemeltetése, és az ezeken futó operációs rendszerek, alkalmazások üzemeltetése
A pozícióhoz tartozó műszakrend napi 8 órás, a következő kezdési időpontokkal munkanapokon: 6:00, 8:00 és 14:00. A shiftek előzetes beosztás alapján rotálódnak a csapattagok között.
Követelmények
Elvárások:
- Középfokú szakirányú végzettség
- Legalább alapfokú aktív szakmai angol-nyelvtudás
- “B” kategóriás jogosítvány
- Ügyfélközpontú gondolkodás
- Törekvő, kíváncsi személyiség a feladatok megoldásához
- Érts a felhasználók nyelvén és kommunikációd támogató legyen
- Légy önálló és nyitott a fejlődésre
Amit kínálunk
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség
- Egyedi, különleges munkakörnyezet
- Nyitott, segítőkész légkör
- Hosszú távú fejlődési lehetőség
- Egyedülálló, speciális informatikai rendszerek és berendezések
Munkavégzés helye