IT support / helpdesk (Budapest)

IT support / helpdesk (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

IT support / helpdesk munkatársat keresünk saját fejlesztésű szoftverünk támogatására

 

Dinamikusan fejlődő csapatunkba keresünk új kollégát, aki saját fejlesztésű szoftverünk felhasználóit támogatja, és emellett helyben kisebb informatikai segítséget nyújt a kollégáknak.
 

Feladatok:

  • Saját fejlesztésű szoftverünk felhasználóinak támogatása (telefonon, e-mailben, hibajegy-kezelő rendszeren keresztül)
  • Beérkező hívások, bejelentések fogadása, rögzítése, nyomon követése
  • Hibajegyek elsőszintű vizsgálata, alap hibakeresés, egyszerűbb problémák önálló megoldása
  • Bonyolultabb hibák továbbítása a fejlesztői csapat felé, együttműködés a megoldásig
  • Saját fejlesztésű szoftver távoli konfigurálása, tesztelése
  • A szoftver használatával kapcsolatos kérdések megválaszolása, felhasználók támogatása (útmutatás, kisebb „mini tréningek”)
  • Időnkénti helyszíni telepítés/üzembe helyezés partnereknél (előre egyeztetett keretek között)
  • Beléptető rendszer szükséges szoftvereinek előkészítése, előtelepítése
  • Helyi kisebb informatikai segítségnyújtás a kollégáknak (pl. alap hálózati problémák, nyomtató/munkaállomás beállítás, jelszó- és jogosultságkezelés)
  • Meglévő oktatóanyagok folyamatos bővítése, frissítése a gyakorlatban felmerülő kérdések alapján

 

Amit kínálunk:

  • Szakmailag izgalmas, saját fejlesztésű ügyfélnyilvántartó és beléptető szoftverrel dolgozhatsz, amelyet házon belül tesztelünk és folyamatosan fejlesztünk
  • Több mint 150 elégedett partner használja a rendszerünket, így valódi, éles környezetben láthatod munkád eredményét
  • Barátságos légkör, pörgős, támogató csapat
  • Versenyképes, motiváló fizetés és tervezhető szakmai életút
  • Folyamatosan fejlődő, ismert és elismert cég stabil háttere
  • Exkluzív munkakörnyezet
  • Ingyenes edzési és wellness lehetőség prémium kategóriás fitneszteremben

Elvárások:

  • Minimum szakirányú középiskolai végzettség vagy OKJ-s informatikai végzettség
  • Ügyfélorientált hozzáállás, jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • Rugalmasság, együttműködő hozzáállás
  • Logikus gondolkodás és precíz munkavégzés
  • Windows és alap hálózati ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány
  • Megbízhatóság, felelősségteljes munkavégzés

 

Előnyök:

  • Néhány éves support és/vagy rendszergazdai tapasztalat
  • Helpdesk/hibajegy-kezelő rendszer ismerete
  • Saját fejlesztésű vagy komplex üzleti szoftver(ek) támogatásában szerzett tapasztalat

 

 

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok