A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
Ellenőrzési Szakterülete
a Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény
(a továbbiakban: NAV Szj. tv.) alapján
p á l y á z a t o t h i r d e t
jogi-hatósági referens
(I. besorolási osztály B munkaköri kategória)
munkakör betöltésére.
Foglalkoztatás időtartama:
határozatlan idejű adó- és vámhatósági szolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
A NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága
- 1134 Budapest, Dózsa György út 128-132.
Amit nyújtunk:
- Mentorprogramban való részvétel;
- Széleskörű alap- és továbbképzési lehetőségek, tréningek;
- Rugalmas munkarend;
- Minimum 28 nap szabadság (amely a szolgálatban eltöltött évek alapján folyamatosan növekszik);
- Home office lehetőség;
- Éves cafetéria juttatás;
- Cafetérián kívüli egyéb juttatások (pl. éleslátást biztosító szemüveg költségtérítés, munkába járás költségtérítés);
- Lakáscélú munkáltatói kölcsön;
- Szolgálati lakás igénybevételének lehetősége;
- Ingyenes szakorvosi vizsgálatok igénybevétele;
- Kedvezményes üdülési lehetőség;
- Aktív közösségi és kulturális élet.
Ellátandó főbb feladatok:
- A rábízott ügyekben a tényállás tisztázása.
- A rábízott ügyekben társhatóságok, egyéb hatóságok megkeresése
- A rábízott ügyekben a belső szabályozók és jogszabályok alapján a döntések kiadmányozásra való előkészítése.
- Figyelemmel kíséri a döntések véglegessé válását és elvégzi azok véglegesítését. Ellátja a hatósági illetékek kezelésével, rendezésével kapcsolatos feladatokat.
- Minősíti és kezeli a jogorvoslati beadványokat, ezzel összefüggésben előkészíti a felterjesztéshez, hatósági döntéshez, egyéb cselekményekhez szükséges iratokat.
- Ellátja a munkaköréhez közvetlenül kapcsolódó, ügyiratkezeléssel, nyilvántartás-vezetéssel, adatkezeléssel kapcsolatos feladatokat.
- Végzi az egyéb, ügyviteli jellegű feladatokat.
- Adatgyűjtés végzése a statisztikai célú adatszolgáltatásokhoz
- Szakmai, jogi segítséget nyújt a szervezeti egység ügyintéző munkatársainak.
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál rendszeresített pénzügyőri munkakörökről, a képesítési előírásokról, valamint a munkaköri pótlékról szóló 21/2020. (XII. 30.) PM rendelet 2. melléklet 4.1.1. pontja alapján felsőoktatásban szerzett jogi, gazdaságtudományi, informatikai, rendészeti, nemzetközi kapcsolatok szakreferensi/szakértői, mezőgazdasági mérnöki, üzemgazdászi, gazdasági mérnöki, műszaki/mérnök menedzseri, környezetmérnöki, vegyészmérnöki, élelmiszermérnöki, agrármérnöki (bármely szakirányon), pedagógus, tanár, andragógiai, levéltáros felsőfokú iskolai végzettséget adó szakképzettség; szakirányú továbbképzésben szerzett adó- és pénzügyi ellenőrzési szaktanácsadó, adó- és pénzügyi ellenőrzési szakközgazdász, vagy pénzügy adó és ellenőrzés szakközgazdász; diplomás szakreferens pénzügy adó és ellenőrzési szakon/pénzügy adó és adóeljárás szakon vagy adó- és vámnyomozó jogi szakokleveles tanácsadói; pénzügyi, adó-, illeték-, vámszaktanácsadói/ vámszakértői; nemzetközi adó- és vámtanácsadó vagy vámigazgatás-szervezői szakképzettség;
- előzetes munkaköri alkalmassági vizsgálat a 15/2020. (XII. 29.) PM rendelet szerint (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató intézkedésére történik);
- biztonsági célú ellenőrzés (a pályázat elnyerése után, de még a felvétel előtt a munkáltató kérelmére a NAV Biztonsági Főosztálya által történik);
- a NAV Szj. tv. 89-92. §-aiban foglalt összeférhetetlenségi szabályoknak való megfelelés
Elvárt kompetenciák:
- pszichés terhelhetőség
- pontosság
- együttműködési készség
- jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál szerzett szakmai tapasztalat;
- felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, PowerPoint)
- jogi szakvizsga megléte
Alkalmazás, illetmény és egyéb juttatások:
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal személyi állományának jogállásáról szóló 2020. évi CXXX. törvény, valamint a NAV Foglalkoztatási Szabályzatában foglaltak alapján.
A pályázat részeként benyújtandó iratok:
- fényképes önéletrajz (a NAV Szj. tv. 9. számú melléklete szerinti tartalommal);
- iskolai végzettséget, szakképzettséget, nyelvtudást igazoló okiratok másolata;
- motivációs levél, ami részletesen tartalmazza az eddigi szakmai feladatokat, életutat;
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázó a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges, a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága általi kezeléséhez hozzájárul;
- külön nyilatkozat, amennyiben hozzájárul ahhoz, hogy pályázati anyagát a pályázati eljárást követően a NAV a benyújtástól számított 12 hónapig vagy a nyilatkozat visszavonásáig megőrizze, majd az őrzési idő lejártát vagy a nyilatkozat visszavonását követően megsemmisítse.
A pályázat beérkezésének határideje: 2024. december 15.
Felhívjuk a Tisztelt Pályázók figyelmét, hogy minden csatolandó dokumentumot egyszerre kérünk benyújtani, mert csak a hiánytalan és a fenti határidőig beérkezett pályázatot tekintjük érvényesnek.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. december 31.
A munkakör betöltésének legkorábbi időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A betöltendő munkakörrel kapcsolatban további információt dr. Venczák Attila igazgatóhelyettes úr nyújt a 06 (1) 427-3388 telefonszámon.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatok közül a pályázati anyag és az esetleges személyes elbeszélgetés tapasztalatai alapján születik meg a munkáltatói döntés, melynek eredményéről a pályázók tájékoztatást kapnak.
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikusan, – maximum 3 MB terjedelemben – a NAV Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatóság
A tárgy mezőben kérjük feltüntetni: „Pályázat jogi-hatósági referens – Ellenőrzési Szakterület”
A pályázatokat bizalmasan kezeljük.