A Randstad az innovatív technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója. Magyarországon 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 100+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni.
Hiszünk a pozitív és a konstruktív visszajelzés erejében, vállalati kultúránk fontos része a sikerek megünneplése és a munka magánélet egyensúlyának megtartása. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást. Ha új kihívásokat keresel és ezek az értékek neked is fontosak, várjuk a jelentkezésed!
Junior IT business partner
Feladatok
Alkalmazásgazda:
- Termék fejlesztési terv és backlog kezelése
- Célkitűzések összehangolása a kulcsfelhasználók, üzleti és marketing igényekkel
- Szoros együttműködés a fejlesztő csapatokkal, felhasználói történetek meghatározása, szinergiák kihasználása a felhasználás és fejlesztés során
- Felhasználói kutatások lefolytatása, visszajelzések gyűjtése és azok átalakítása konkrét termékfejlesztési lépésekké
- Felhasználói viselkedés és alkalmazásteljesítmény-adatok elemzése a fejlesztési területek azonosítása érdekében
Támogatás:
- Elsődleges kapcsolat felhasználók felé és támogatás nyújtása
- Alkalmazáshibák és teljesítményproblémák megoldása, beleértve a hibakeresést és a felhasználói lekérdezések kezelését
- Műszaki eljárások, hibaelhárítási lépések és tudásbázis-cikkek dokumentálása
- Az alkalmazás állapotának és teljesítményének monitorozása, proaktív intézkedések a potenciális problémák megoldására
- Adatok elemzése és vizualizálása üzleti igények alapján
Oktatás:
- Oktatások tartása az alkalmazások használatáról
- Oktatási anyagok létrehozása és frissítése
- Felhasználói auditok szervezése és lebonyolítása
Üzleti adminisztrációs támogatás:
- Felhasználói megfelelés monitorozása
- Kommunikáció (belső weboldal)
Google Script támogatás:
- Szkriptek létrehozása és karbantartása
- Jelentések létrehozása a Google Looker Studio segítségével
- Alkalmazások biztonsági mentésének kezelése Google Cloud Platformon
Projektmenedzsment:
- Koordináció a különböző szakmai csoportokkal
- Változásmenedzsment koordinálása
- Támogatás a projekt pontok végrehajtásában
- Megbeszélések és workshopok vezetése
Követelmények
- megkezdett informatikai vagy releváns főiskolai/egyetemi tanulmányok
- 0-2 év tapasztalat enterprise környezetben
- project management ismeretek
- IT biztonsággal kapcsolatos ismeretek
- erős szakmai angol
- jó kommunikációs készség
- Google script magabiztos használata
- Google Cloud Platform bigquery jártasság
- analitikus készség
- alkalmazás támogatásban szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Stabil lábakon álló multinacionális cég vagyunk, de mégis családias közegben, egymást támogatva dolgozunk
- Velünk izgalmas az élet, változatos feladataidnak köszönhetően folyamatosan fejlesztheted önmagad
- Sikereidet díjazzuk, remek karrierlehetőség áll előtted
- Munkádat akár otthonról is végezheted
- A teljesítményalapú bónusz mellett cafeteria és egészségbiztosítás vár rád
- Nálunk akár plusz 4 nappal is növelheted az alapszabadságodat
Munkavégzés helye