Várjuk a nagyobb rendezvények szervezésben (1000+ fő) tapasztalattal rendelkező, kiállítások magas színvonalú és precíz megszervezésére képes jelölteket.
A feladatai:
A HVG Állásbörze rendezvénysorozat szervezése és lebonyolítása.
Az alvállalkozók, beszállítók teljes körű koordinációja, új alvállalkozók kiválasztása.
Hibrid rendezvények (online és fizikai egy időben) koncepciójának kialakítása.
Kapcsolattartás a kiállító cégek HR-vezetőivel és munkatársaival, a rendezvény értékesítés aktív támogatása.
Megrendelők, forgatókönyvek, rendezvénnyel kapcsolatos ügyféltájékoztatók készítése.
Közreműködés a rendezvény stratégia kialakításában.
Együttműködés a digitális fejlesztőcsapatal, marketing részleggel.
Elvárások:
Több éves kiállításrendezési tapasztalat és iparági kapcsolatrendszer.
Stratégiai gondolkodás.
Nagy munkabírás és stressztűrő képesség, váratlan helyzetek megfelelő kezelése.
Precizitás és gondos munkavégzés.
Gyors és önálló tanulási képesség.
A kiállítás értékesítési folyamatok ismerete.
Aktív tárgyalóképes angol nyelvismeret.
Amit kínálunk:
Önállóságot: felelős pozíciót egy sikeres, piacvezető szolgáltatásnál.
Anyagi érdekeltséget a sikerben.
Újdonságokat: a HR-piac megismerésének lehetőségét, sok izgalmat.
Csapatot: a HVG elkötelezett kollektívájához való tartozást.
Tanulást: a nemzetközi piac újdonságai megismerésének lehetőségét.
Tájékozottságot a HVG termékeiből.
Zöld környezetet: a munkavégzés helye: 1037 Montevideo u. 14.