KKV hitelezéssel kapcsolatos adminisztratív munkatárs (Budapest)

KKV hitelezéssel kapcsolatos adminisztratív munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

KKV hitelezéssel kapcsolatos adminisztratív munkatárs

Tapasztalt vagy vállalati hitelezésben, és jártas az adminisztrációban?

Megérted maga a vállalkozókkal?

Közel áll hozzád az adminisztráció?

Komoly háttérrel rendelkező, Magyarországon elismert pénzügyi cégcsoport partnereként keresünk kollégát KKV hitelezéssel kapcsolatos adminisztratív munkatárs pozícióba. Kisebb, ámde szakmailag nagyon erős csapat várja úgy csapattagját. Leendő kolléga szorosan együtt működik az adminisztrációs folyamatokban a meglévő kollégákkal..

Feladatok

  • Kapcsolattartás mikro és kisvállalati ügyfelekkel
  • Szerződéskötéshez szükséges dokumentáció előkészítése, szerződéskötés felügyelete,
  • Szükséges dokumentációk rögzítése belső rendszerekben
  • Ügyletek monitorozása, esetleges felmerülő extra ügyféligények kezelése
  • Adminisztrációs folyamatok (online/offline)

Elvárások

  • Gazdasági vagy pénzügyi szakirányú végzettség
  • 1-3 év tapasztalat vállalati hitelezési vagy termékfejlesztési területen
  • Jó kommunikációs készség
  • Megoldás orientált hozzáállás
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Felhasználó szintű számítógépes ismeretek

Amit kínálunk

  • Támogató, rugalmas munkahelyi kultúra
  • Szakmailag kompetens, befogadó csapat
  • Egyéni szakmai fejlődés támogatása
  • Munkahelymagánélet egyensúly maximális tiszteletben tartása
  • Versenyképes fizetés (nettó 400.000-500.000 Ft) és juttatási csomag

Munkavégzés helye

Budapest, III. kerület

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok